A advice 28 feb 2011 #1 Dag, ik stel me even voor. jos pouw uit nl. ben financial en van jongsaf aan in IT geinteresseerd. kwam via via op deze site zoekende naar spotnet. groet jp
Dag, ik stel me even voor. jos pouw uit nl. ben financial en van jongsaf aan in IT geinteresseerd. kwam via via op deze site zoekende naar spotnet. groet jp
Quit Steunend lid Vip Lid 28 feb 2011 #2 Welkom Jos op Pctuts. Kijk eens rond hier en we zijn hier niet alleen voor de Downloads. Je kunt hier ook vragen stellen over eventuele hard en software problemen. Groetjes vanuit een ander deel van Nederland.<!-- google_ad_section_end -->
Welkom Jos op Pctuts. Kijk eens rond hier en we zijn hier niet alleen voor de Downloads. Je kunt hier ook vragen stellen over eventuele hard en software problemen. Groetjes vanuit een ander deel van Nederland.<!-- google_ad_section_end -->
Mik Medewerker Forumleiding 1 mrt 2011 #3 Jos, ook welkom op de site. Blijf gerust eens rondneuzen. Er valt hier veel te zien en te leren. Misschien kom je wel vaste klant.
Jos, ook welkom op de site. Blijf gerust eens rondneuzen. Er valt hier veel te zien en te leren. Misschien kom je wel vaste klant.