Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedkoop is een iPod niet,daar zoek ik hem occasie.
Ik heb een interface(xa110IP) voor mijn Sony gekocht omdat er enkel Wav kon afgespeeld worden met de cd wisselaar.
Er zit een iPod connector aan en tulpstekkers.Maar de zoektocht is verwarrend,mss kennen de mensen hun toestel niet goed.Mijn keuzes zijn beperkt volgens de interface handleiding.
Volgens het autoradiowinkel zijn iPod's goed met zo'n connector.
Zojuist heb ik een koop van 50€voor een iPod (ipod nano blauw met camera 8 gb in goede staat)Zo een lage prijs,staan die geregisteerd tegen diefstal?Bij een upgrade via internet komt de kat uit mouw mss.


Uploaded with ImageShack.us
 
Interface is voor Sony's na 2006.Pech,radio gaat aan/uit.
Er is wel een oudere adapter,de xa-300.Bij Crutchfield kun je de radio's raadplegen voor deze interface.De mijne weer niet.'k Heb gemaild naar hun.
De iPod is blanco, ik krijg er niks in.Account is nodig bij iTunes(Linux).Staat te koop.
Daar de XA -300 een usb heeft en voor auto's v/d jaren 2000 zal hij erbij zitten denk ik.Een detail,je moet de interface programmeren.
Zolang het niet teveel kost(24€)blijf ik moeite doen.Als niks baat kan ik er nog altijd een fm-modulator (fmmo4) tussen plaatsen.Weg dan song/artiest en bediening via HU.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan