Ivan Oprichter Forumleiding Admin 22 jan 2007 #1 Ik heb hier een iso bestand van 8gb (film) Hoe krijg ik dit op dvd gebrand ? Iemand al ervaring mee ?
Ik heb hier een iso bestand van 8gb (film) Hoe krijg ik dit op dvd gebrand ? Iemand al ervaring mee ?
MR2T Ere Lid 22 jan 2007 #3 door dvd shrink halen en er 4.5 GB van maken en vervolgens fikken. Er kunnen namelijk altijd nog andere talen, menu`s en subs uitgehaald worden Stem omhoog 0 Stem omlaag
door dvd shrink halen en er 4.5 GB van maken en vervolgens fikken. Er kunnen namelijk altijd nog andere talen, menu`s en subs uitgehaald worden
M matrixx 22 jan 2007 #4 en een iso kun je gwoon met iso buster of winrar uit pakken en verder doen wat MRT zegt Stem omhoog 0 Stem omlaag
L lucske Gast 22 jan 2007 #5 zou ook kunnen lukken als je hem brandt met dvd decripter Stem omhoog 0 Stem omlaag
M matrixx 22 jan 2007 #6 lucske zei: zou ook kunnen lukken als je hem brandt met dvd decripter Klik om te vergroten... als ik me niet vergis dan split die de film toch ? Stem omhoog 0 Stem omlaag
lucske zei: zou ook kunnen lukken als je hem brandt met dvd decripter Klik om te vergroten... als ik me niet vergis dan split die de film toch ?
F filiep Steunend lid Vip Lid 23 jan 2007 #7 2 keer door shrink ik weet het is een pak werk maar het lukt en dan met een brandprogje Stem omhoog 0 Stem omlaag
M marmotje 26 jan 2007 #8 met DVD2ONE verklein ik films die dan op dvd van 4,7 gb passen maar weet niet of dit ook geld voor een iso bestand Stem omhoog 0 Stem omlaag
met DVD2ONE verklein ik films die dan op dvd van 4,7 gb passen maar weet niet of dit ook geld voor een iso bestand