Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
de nieuwste versie is beschikbaar ...
ik gebruikte eerder de volledige versie malewarebytes pro 1.75 en kon deze vandaag volledig gratis upgraden naar versie 2.00
door gewoon de setup.exe op te starten zonder de versie 1.75 te verwijderen ..
de licentie van versie 1.75 word meegenomen naar versie 2.00
deze ziet er dus totaal anders uit ...dan we gewend zijn van versie 1.75

download Hier de update versie 2.00

Ashampoo_Snap_2014.03.26_21h10m28s_005_.jpg

Ashampoo_Snap_2014.03.26_20h32m58s_004_.jpg
 
Laatst bewerkt:
vandaag bij het aanzetten van de computer werd de versie 2.00 geupgrade naar versie 2.0.1.1004

Ashampoo_Snap_2014.04.05_07h22m28s_001_.jpg
 
onderwijl is de Malwarebytes 2.2.0.1024 al uitgebracht ...
d.w.z. dat deze versie stilletjes uitgerold word naar de gebruikers toe ....
kun je echter niet wachten dan kun je de installer hier ophalen ... klik hier ..
installeer deze over de andere heen in dezelfde map en je licentie blijft behouden ...

Ashampoo_Snap_2015.10.13_22h55m11s_001_.jpg
 
Vreemd, Mijn licentie is weg. Ik heb enkel nog de gratis versie.
 
heb jij Malwarebytes dan eerder voor het jaar 2012 verkregen zou je licentie meegenomen moeten worden ..
diegene die Malwarebytes nadien hebben verkregen zitten met een jaar licentie ... en dan kan het zijn dat je licentie vervalt bij het upgraden naar de nieuwe versie ...maar had je deze gegevens eerder bewaard dan kun je deze versie heractiveren vermoed ik zo !
 
Ik heb de versie 2.2.0.1020, krijg ik dan automatisch een update naar die nieuwere versie Qtex of moet ik die zelf gaan ophalen om de 1024 te hebben?
 
Ik heb de versie 2.2.0.1020, krijg ik dan automatisch een update naar die nieuwere versie Qtex of moet ik die zelf gaan ophalen om de 1024 te hebben?

Sorry Qtex, had u uitleg niet goed gelezen. Hoef geen antwoord meer, alles is al gezegd door u. (y)
 
heb jij Malwarebytes dan eerder voor het jaar 2012 verkregen zou je licentie meegenomen moeten worden ..
diegene die Malwarebytes nadien hebben verkregen zitten met een jaar licentie ... en dan kan het zijn dat je licentie vervalt bij het upgraden naar de nieuwe versie ...maar had je deze gegevens eerder bewaard dan kun je deze versie heractiveren vermoed ik zo !

Heb me dit jaar een nieuwe pc aangeschaft. Dus alles overnieuw moeten doen......
 
Heb me dit jaar een nieuwe pc aangeschaft. Dus alles overnieuw moeten doen......

Ik gebruik niet de betalende versie , maar bij een betalende antivirus moet men zich registreren en word de licentie aan een gebruikersaccount gekoppeld , wat bijna altijd een e-mail adres is . Als je dan een nieuwe computer koopt en je installeert opnieuw de zelfde antivirus kun je jouw licentiecode opnieuw gebruiken omdat die gekoppeld is aan je registratiegegevens bij de antivirus software leverancier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan