Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren bericht gekregen dat Sony ook z'n 'oude' vlagschepen Xperia Z en Z2 een Marshmallow update gaan krijgen.
 
Dat is mogelijk, Sony doet voor zijn vlaggenschepen veel moeite, ook de oudere modellen. Ik had hiervoor een Xperia L en die heeft nooit 1 enkele update gekregen. Dat vond ik heel spijtig, want ik was anders super tevreden over mijn Sony behalve over de updates die achterwege bleven. Terwijl de L eigenlijk naar mijn mening niet meer zo een goedkoop dingetje was. Maar bon, die heeft net voor nieuwjaar leren zwemmen en dat is verkeerd afgelopen. Heb nu een Motorola Moto E, het goedkoopste toestelletje van Motorola en heb hem sinds Januari dit jaar en ik heb reeds de tweede update erop zitten ermee, ik draai op dit toestelletje van 100€ nu lekker Marschmallow. Dit doet geen enkel ander toestel van 100€ na. Je mag al blij zijn als je een toestel vind van 100€ dat reeds op Android 5 draait. de meeste draaien nog op Android 4.4 en gaan dit blijven doen tot ze het begeven.
 
ik heb een Motorola Moto G 2gen , draai ook al de laatste versie ...
toen ik enkele maanden geleden naar de shop ging voor de aankoop had ik 2 smartphones op het oog : de Moto G en een LG...
de verkoper raadde me de Motorola aan omdat ie beter was naar updates toe , nog geen spijt van gehad..
Mvg,
Arnold.
 
Dit jaar had ik al 2 updates voor de Z2 en nu een 3de blijkt .... best wel veel.

Dat zullen dan beveiligings updates geweest zijn die 2 die je al gehad hebt, als Marschmallow nog moet komen. Mijn Moto E heeft ook al 2 updates gehad sinds Januari , 1 beveiligings update en dan de update naar Marshmallow. Denk dat het bij mij nu wel over en uit is. Voor een toestelletje van 100€ heb ik meer gekregen dan toen ik in der tijd gekregen heb bij Sony, terwijl dat deze wel aan 240€ in de winkelrekken lag, maar ik heb hem gekocht aan 189€ met een actie bij Mobistar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan