Webdesign Migratie naar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
Ik ben designer voor een vrij eenvoudige HTML/CSS based website.
Deze is gemaakt met Rocketcake, een zeer basic local webbuilder - welke een website exporteert die daarna naar de HTTP-server wordt overgebracht.

Ik heb dus toegang tot alle HTML, bestanden, content in een lokaal op de PC beschikbare versie.

Nu bots ik tegen de limieten van het systeem (vooral door de omvang) en wil naar een krachtiger (GRATIS !) pakket op zoek.
Die vind ik wel maar vertrekken allemaal vanuit een "build-from-scratch" met templates etc...
Ik heb er eentje nodig waar ik gewoon kan verderwerken met de site "as-is" met behoud van de feel en look, m.a.w. ik wil de ganse site importeren als start...of toch minstens kunnen openen.

Iemand enige ervaring ? Een builder die dit kan ... ? Op alle sites die ik vond wordt over dit aspect gezwegen, maar het zal toch wel vaker worden gevraagd.
Niet iedereen bouwt bij het overschakelen naar een nieuw design-pakket alles volledig van nul terug op ???
 
Ik had even Adobe Dreamweaver geinstalleerd in een virtuele windows 11 (Sandbox). En dat geen prima én er was zelfs geen sprake van betalen of niks. Gewoon met Google inloggen en ik was vertrokken.
Maar ... ik installeer na die goeie ervaring dan maar op mijn live-machine.
En wat denk je ?
Meteen vraag naar het sluiten van een abonnement, zelfs voor je een proefperiode van een magere 7 dagen krijgt...

Ik had het kunnen weten : Adobe - bezeten door de geldhonger.

Ik bekijk die andere van hierboven dan maar ...
 
Iedereen alvast bedankt... suggesties genoeg om uit te proberen ... indien ik mijn gading niet vindt kom ik hier nog wel op terug.
 
Op zich wel, maar vergt wat try-and-error om uit te maken of dit het tool is dat ik nodig heb, lees : meester kan zijn zonder al te veel zoekwerk en studiewerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan