Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb dus bij b-news
newsbin.telenet.be staan
kan iemand me zeggen ofdat ik soms iets anders kan zetten daar , omdat hij altijd vastloopt, en niet verder wil
ik kan alleen maar een beetje werken met b-news en sommige dingen gaan direkt open maar lukt het niet bij a.b.ftn
die blokkeert altijd
graag een beetje uitleg
sorry als deze vraag al meermaals is gesteld
 
Deze is heel de maand gratis ;)

http://www.easynews.nl/

Ik heb deze verleden maand getest.
Normaal liep deze actie maar tot en met 31 december.
Grotere rommel voor een toekomstige payserver ben ik nog niet tegengekomen.
Posten van enkele uren oud waren maar voor 75 à 80% te downloaden.
Op 70 bijeenhorende items kreeg ik 16 maal de vermelding: niet meer op server. Posten van een 10-tal dagen oud kon men slechts voor ongeveer 50% downloaden.
Misschien is dit de reden waarom het vrij downloaden met een maand is verlengd.
 
je moet wel wachten tot een grote post er helemaal opstaat en dat duurt meer dan enkele uren en ik zou zeggen een gekregen paard niet in de bek kijken is dan ook gratis .
grtjs
 
je moet wel wachten tot een grote post er helemaal opstaat en dat duurt meer dan enkele uren en ik zou zeggen een gekregen paard niet in de bek kijken is dan ook gratis .
grtjs

Een "full update" doen is toch maar gewoon de "Headers (titels)" binnenhalen.
Ge gaat toch niet alles wat er op die nieuwsgroep gepost is binnenhalen.
 
Een "full update" doen is toch maar gewoon de "Headers (titels)" binnenhalen.
Ge gaat toch niet alles wat er op die nieuwsgroep gepost is binnenhalen.

Hier staat maar een gedeelte van mijn antwoord. Waar de rest gebleven is weet ik niet.

Wat betreft die gratis testserver:
Als de laatste header enkele uren geleden gepost werd, kan men aannemen dat de post volledig is, en aan de rar-files te zien was deze post volledig evenals aan het uur dat het posten gebeurde.
U schrijft dat het gratis is, maar wat met de verloren mB waar men niets meer mee kan doen (en dat waren er ongeveer 400). Als men dit wil herstellen met de par2 files moet men heel veel geluk hebben om zulke grote "gaten" te kunnen dichten.

Een toekomstige payserver met een retentie van enkele uren zal niet veel succes hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan