MultiCommander

MultiCommander 12.0 Build 2903

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu op dit moment :

1641725534659.png


geeft meteen en perfect dit :

1641725553053.png
 

Bijlagen

  • 1641725547134.png
    1641725547134.png
    5.5 KB · Weergaven: 75
Nog één vraagje.
Als ik Multicommander installeer en het programma bevalt mij om de een of andere reden niet, kan men dat dan zonder problemen de-installeren en terug verdergaan met Windows Verkenner?
 
Nog één vraagje.
Als ik Multicommander installeer en het programma bevalt mij om de een of andere reden niet, kan men dat dan zonder problemen de-installeren en terug verdergaan met Windows Verkenner?
Multicommander vervangt software-matig niets ! Je Explorer wordt niet geraakt door de installatie en dus ook niet door het eventueel nadien verwijderen.

Ik gebruik MC niet voor alles : voor een eenvoudige opdracht is dat overkill - maar wel voor het synchroniseren van folders, het vergelijken, het aanvullen en opruimen etc... en vooral ook voor de ingebouwde FTP met véél mogelijkheden om een website up te loaden naar de hosting. Je kan dan zodanig filteren (wat is nieuw, wat is nu een andere size dan op de site, etc...) zodat de upload tijd wordt beperkt.

De mogelijkheden zijn enorm maar je moet het programma dan expliciet oproepen - de Windows functies blijven onaangeroerd.
 
PhilipV heeft MultiCommander bijgewerkt met een nieuwe update:

versie 12.0 Build 2903

This release contains a lot of changes over 350+ changes. Many are internal changes because of a large reorganization of code. But there are lots of fixes and some new features

Change in v12.0
  • Major code restructuring of core parts.
  • NEW - Hover data preview - Toggled on/off with Alt+Q or click on Talk-Bubble button on toolbar/li>
  • NEW - Menubar now support darkmode
  • NEW - Device dropdown can now show free space on device.
  • Updated lots of the 3rd party library that are...

Lees meer over deze update...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan