De muziek van de jaren 1965-1975 is nog heel veel keren beter dan die van de jaren 80 en 90.Ik hoor ook liever muziek van de jaren 80 en 90 dan de huidige
Tenminste wat kwaliteit betreft. Maar ja wie maakt zich nog druk om kwaliteit?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De muziek van de jaren 1965-1975 is nog heel veel keren beter dan die van de jaren 80 en 90.Ik hoor ook liever muziek van de jaren 80 en 90 dan de huidige
In de jaren 80 was ik DJ in de dancing van Radio Amigo (weet je nog wel) - Adriaan van Landschoot ... dus dat ken ik beter.De muziek van de jaren 1965-1975 is nog heel veel keren beter dan die van de jaren 80 en 90.
Tenminste wat kwaliteit betreft. Maar ja wie maakt zich nog druk om kwaliteit?![]()
Je bent niet opgegroeid in de jaren 60. De belevenis toen van muziek en alles er rond. Je moet het meemaken. Net als de minirokjes indertijd. Op vandaag soms nog korter, maar toch helemaal verschillend. Zijn toen ook getrouwd met de mooiste meisjes.Als het over muziek gaat , heb je muziek van in de jaren 20 die steengoed is, maar ook te lelijk om te helpen donderen. Maar dat is dan mijn mening. Dat geldt evengoed voor muziek van de jaren 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, nillis en in de hedendaagse muziek vind ik heel veel goede muziek zitten. Dit zegt een knar die dit jaar nog 50 moet worden. Maar dat wil niet zeggen wat ik mooi vind dat iemand anders dit daarom ook mooi vind. Ik vind dat er heel wat bass moet in zitten, dus vanaf de new beat af ben ik in mijn sas geweest.
Beste MIk, neen beste vriend, ik ben geboren in 1971. Dus helemaal de jaren 60 niet meegemaakt. Ik vind sommige muziek van toen wel steengoed, maar veel ook niet. De minirokjes waren er niet toen ik uitgingJe bent niet opgegroeid in de jaren 60. De belevenis toen van muziek en alles er rond. Je moet het meemaken. Net als de minirokjes indertijd. Op vandaag soms nog korter, maar toch helemaal verschillend. Zijn toen ook getrouwd met de mooiste meisjes.![]()