Feedback Nieuwsbrief

Dag beste forum liefhebbers, vandaag geen wekelijks mailtje ontvangen over nieuwe mededelingen (nieuwsbrief) wat is er misgegaan.
Gr, Obelix

@Obelix Welke netwerkprovider heb je ? welke mailprovider moet dit bij je afleveren ?
Als het proximus mocht zijn - nu en dan heb ik het voor dat een mail nét 24 u. (op de minuut) later binnenkomt dan hij veronderstelt werd binnen te komen.
De mails van forum worden in de nacht van zondag op maandag verstuurd... kijk je morgenvroeg nog eens aub ?

Dag PhilipV, wij gebruiken Ziggo als provider en de mail van het forum word al van het begin dat het forum bestaat op een Gmail account aangeleverd. Nog nooit problemen mee gehad. Andere mail komt ook dagelijks aan. We wachten maandag weer af dan zien we het overzicht hoogstwaarschijnlijk wel weer komen, ik hou jullie op de hoogte.

Vreemd. Bij gMail zou dat geen problemen moeten opleveren. Dat is toch de optie "Ontvang nieuws en update mails", correct?
Ik heb die ook eens even aan gezet, heb ook Ziggo maar dat staat er los van want ik gebruik een ander domein, wel met strenge anti spam voorzieningen.

Heb voor de zekerheid nog een controle gedaan maar alles staat goed ingesteld, had ook niet anders verwacht. Behalve naamservers is niet volgens RFC's, maar oke, voor een forum is dat ook niet zo heel erg. Forum staat ook niet in een of andere blacklist dus zou niet mis mogen gaan.
Als het forum via smtp die mails verstuurd is het vreemd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn probleem is juist dat deze nieuwsbrief op geen enkele manier te stoppen is. Heb daarom al sinds vele vele maanden het afzendadres van PC Tuts geblokkeerd.

beetje flauw hoor, Leono ... je kan gewoon de voorkeuren van je profiel aanpassen : (sommige zijn eigen aan beheerders...)

1759854499031.png

Zet eerste vinkje uit !

Nou zeg, Philip. Juist met u (en met Ivan) heb ik hierover een uitgebreide conversatie via privébericht gevoerd.

Dus wie is hier nu flauw? Dat vinkje helpt niet!

Ben me niet bewust van een privé-gesprek daarover in de voorbije maanden.
Maar kan aan mijn iets ouder wordend geheugen liggen ...

Ik zal er nu zeker zelf eens naar op onderzoek gaan in die add-on

Terug
Bovenaan