Windows 10 Onzichtbare bestanden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hugover

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik Backup van Windows en na de backup krijg ik volgende mededeling:
In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Users\hugov\Desktop\Sinterklaas. Fout: (STATUS_WAIT_2 (0x80070002))
In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Users\hugov\Desktop\Nieuwe map. Fout: (STATUS_WAIT_2 (0x80070002))
Ook als ik de onzichtbare bestanden opzet kan ik deze bestanden niet vinden.
Hoe kan ik ze verwijderen?
Bedankt en vriendelijke groeten,
Hugover

deze bestanden zouden niet verborgen zijn aangezien deze op je bureaublad zouden moeten staan immers geef je dit zelf aan in de regel C:\Users\hugov\Desktop\Nieuwe map. Fout: (STATUS_WAIT_2 (0x80070002)
*desktop is hier je bureaublad .

Inderdaad zou op bureaublad moeten staan, maar is echt niet te zien.
Als het op bureaublad moest staan ik zou alles selecteren en sorteren dan moest het bestand te zien zijn, maar is niet het geval.
Groetjes,
Hugo

1603486833215.png

Dat kan ik daar niet aan zien hoor ... ben niet vertrouwd met die Windows Backup - gebruik er andere.
Maar wat staat er onder die opties ?
Beste Philip, zijn HDD is 931 GB groot, hij heeft nog 145 GB over, dus dat betekend dat hij 786 GB in gebruik heeft. Zijn backup bedraagt slechts 375 GB. Daar zit toch wel een flink gat in vind ik.

waarom cve zou daar een gat zitten ..
het betreft hier om een hdd te gaan die naar alle waarschijnlijkheid gebruikt word om dergelijke backups te bewaren .
aan de ts jij gebruikt backup maken en terug zetten (Windows 7) welke aanwezig is in de Windows 10 wel deze maakt dan steeds een full backup aan .. daarmee dat deze bij u zo groot is (ook al word er een compressie toegepast ).

waarom cve zou daar een gat zitten ..
het betreft hier om een hdd te gaan die naar alle waarschijnlijkheid gebruikt word om dergelijke backups te bewaren .
aan de ts jij gebruikt backup maken en terug zetten (Windows 7) welke aanwezig is in de Windows 10 wel deze maakt dan steeds een full backup aan .. daarmee dat deze bij u zo groot is (ook al word er een compressie toegepast ).
Ik dacht dat een backup even groot was als de daadwerkelijke grootte van de schijf. Ik heb dit nog nooit gedaan. :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan