Varia PS3 games spelen op Windows 10 pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, een vraag: heb hier enkele ps3 games, zou deze op mijn pc willen gebruiken voor mijn kleinkind. Is dit mogelijk en wat met de controllers? Zijn er controllers beschikbaar voor pc? Alvast bedankt!
 
Oplossing
op je vraag of er controllers zijn voor de pc is het antwoord ja die zijn er .. heb der zelf eentje .
het zijn usb controllers de mijne is van Logitech en bedraad (kabellengte 2m ) er zijn ook draadloze te verkrijgen maar deze hebben soms hinder van andere draadloze toestellen ..
Hallo, bedankt, deze had ik al gedownload en geprobeerd te installeren, Van Norton krijg ik deze melding: veilig te gebruiken?
 

Bijlagen

  • 2022-03-01_9-34-25.jpg
    2022-03-01_9-34-25.jpg
    49.7 KB · Weergaven: 100
Of het 100% veilig is, kunnen we niet garanderen. Maar persoonlijk acht ik de kans relatief groot dat die software wel betrouwbaar is.
En zoals vermeld in #4, PS3 firmware nog installeren ja... ik weet zelf niet hoe die emulator werkt, maar volg de instructies op zoals beschreven. En dan zal het hopelijk wel goed komen.
Verwacht ook niet dezelfde spelervaring als op een echte PS3 console. Dit is een emulator, met zen voor en nadelen...
 
op je vraag of er controllers zijn voor de pc is het antwoord ja die zijn er .. heb der zelf eentje .
het zijn usb controllers de mijne is van Logitech en bedraad (kabellengte 2m ) er zijn ook draadloze te verkrijgen maar deze hebben soms hinder van andere draadloze toestellen ..
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan