Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Spreken gaat sneller dan typen, het is persoonlijker, en je kunt met de toon van je stem veel
meer duidelijk maken dan bij getikte teksten. Er zijn dus veel redenen om er de voorkeur aan te
geven een bericht in te spreken in plaats van te typen. Het programma Speak-A-Message is daar
op gebaseerd. Voor persoonlijk gebruik is deze software gratis.

Speak-A-Message is een mailprogramma waarmee je de mails inspreekt in plaats van typt.
Doordat deze berichten niet van hoge audio-kwaliteit hoeven te zijn, zijn het geen enorme bestanden
die je hoeft te versturen. Een bericht van 4 minuten neemt slechts 500 Kb in beslag.

Maar misschien wil de ontvanger wel liever lezen dan luisteren. Daarom heeft Speak-A-Message
de mogelijkheid om de gesproken tekst automatisch om te zetten naar getypte tekst.
Deze wordt dan in de body van de mail geplaatst, en de ontvanger kan kiezen hoe hij jou
mail leest/beluistert. Deze conversiesoftware is wel gemaakt voor het omzetten van gesproken
Engelstalige berichten, dus verre van foutloos in het Nederlands.

De aangeboden download is geschikt voor windows 7, windows8.1, Vista

Stuur je e-mail voortaan als gesproken bericht
 
Dat is de eerste keer dat ik over een programma lees die gesproken (engelse) woorden kan omzetten in tekst. Benieuwd of je dan een Engelse voordracht (bv. van TED) zou kunnen omzetten in geschreven tekst.
Weet iemand hier wat meer over? Dit boeit me wel.
 
Ik heb het gedownload om er mee te experimenten. Wat mij vooral intrigeert is een gesproken (Engelse) speech om te zetten in tekst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan