super budget smartphones tot 100€

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kent het wel,
Je hebt het een beetje krap en dan begeeft net je Smartphone het. Wat dan, welke zijn dan met een budget tot 100€ aan te raden? Je kan er uit vele kiezen, maar vele zijn het ook niet waard om er u geld aan uit te geven. Ik heb hier mijn top 5 eens op een rijtje gezet. Allen zijn verkrijgbaar aan - 100€. Die ene die erbij staat is de Gigaset SG270 is maar tot eind November nog in promotie aan 99€ bij Krefel, daar ga ik dan ook de link bij zetten, Alle andere kan je bij coolblue, krefel, vandenborre, enz. bestellen aan prijzen onder de 100€.

5
Wiko Sunny 3 mini

Wiko is een Frans merk dat gekend is voor Budget Smartphones.
Deze sluit het rijtje omdat hijj op Android GO draait en dat is de enige reden waarom hij er staat.
Hij blinkt anders nergens in uit. Hij geeft slechts 512MB RAM en 8 GB intern geheugen, maar voor een Android GO toestel is dit voldoende.
wiko sunny 3 mini.jpg

4
Op de vierde plaats staat eveneens een Wiko toestelletje
De wiko Jerry 3 heeft het net iets beter als de hierboven vermelde Sunny mini.
Hij heeft slechts 1 GB RAM en heeft 16 GB intern geheugen, wat hem heeft doen stranden op de vierde plaats.
Hij draait op Android 8.1 wat voor een budget toestel wel super is natuurlijk.

wiko jerry.jpg

3

Op de derde plaats komt de Nokia 1
Waarom deze niet hoger scoort is omdat hij slechts 1 GB RAM beschikt en 8 GB intern geheugen
Verder is dit wel een top toestelletje en draait eveneens als de wiko Sunny mini op Android GO Wat van hem een vrij snelle Smartphone maakt voor die prijs en hardware configuratie.
Zeker ben je van 3 jaar lang updates en dat is iets wat heel veel midrange toestellen nog niet bieden. Dus iets wat je ook in je achterhoofd kan houden als je een budget toestel kiest.

nokia-1-1.jpg

2

Op de Tweede plaats komt dan de Alcatel 1X
Die word momenteel nipt verslagen door de nog te voor te stellen Gigaset , maar dat komt nog.
De Alcatel is een 2 GB RAM en 16 GB intern geheugen Smartphone met een 18:9 ratio scherm
Draait op Android 8.0 en ziet er nog eens heel modern en hip uit ook. Wat ook wel mee kan tellen natuurlijk.

Alcatel 1X.jpg

1

Momenteel, volgens de site van Krefel geldt de actie nog tot 1 December komt dan de Gigaset GS 270
Waarom deze dan op nr 1, wel deze heeft als enige FULL HD scherm, heeft een batterij van maar liefst 5000 mAh sterk
Heeft verder ook zoals de hoogst gerankte hier 2 GB RAM en 16 GB intern geheugen, maar zijn 5,2" FULL HD scherm en de extreem grote batterij
hebben de doorslag gegeven. Moet je nu een super budget toestel kopen is dit nu momenteel mijn nr 1
Deze kan je hier vinden. https://www.krefel.be/nl/p/51002703-gs270-metallic

Gigaset GS 270.jpg
 
wellicht dat je de plakker voor de gratis booklet case dient in te scannen ..en deze dient op te slaan als een afbeelding ...dit kan een actie zijn van de verkoper zelf jij koopt deze wel via krefel maar daarom is krefel niet de verkoper..
bol.com doet dit ook ! zo heb ik eens een bluetooth heatset gekocht via bol.com maar deze werd vervolgens via DealDonkey verzonden ..wat bleek rechtstreeks via D.D. bestellen ging ook en was dan nog voordeliger.
 
is van krefel (dpd is maar een koerier )moet ik dan naar gigaset.com/volks-smartphone iets sturen ?

ampoo_Snap_dinsdag_20_november_2018_16h15m20s_001_.png
 
je dient de afbeelding te sturen naar diegene waarmee je aan het chatten bent ..diegene die je dit gevraagd heeft ..
je zei eerder dat krefel hier niets van af wist en daarop haalde ik eerder aan dat de smartphone door iemand anders werd aangeleverd .. de garantie neemt krefel dan op zich .
 
je krijgt dus volgens de actie een booklet case gratis en daar boven op ook nog eens 3 maanden een verzekering tegen glas breuk ...m.a.w. indien je display om 1 of andere reden een barst zou vertonen dan word deze dus gratis vervangen … om van de glasbreuk verzekering te kunnen genieten dien je je wel effe te registreren ...
*ik heb je afbeelding gekanteld want deze stond op zijn zijde .
 
hij moest het nog na vragen

zat ineens op facebook messenger had ik nog niet gemerkt ,was ook iets nieuw voor mij

nu maar afwachten
 
De smartphone aan zo een goedkope prijs en dan nog 2 zulke cadeaus erbovenop? Dat is pas een meepakker van formaat zeg. Dat is een leuker om te horen. Hopelijk ben je heel erg blij met je Gigaset.
Hoe je te werk zal moeten gaan om aan je case te komen en je garantie kan ik je helaas niet mee delen. Ik wist helemaal van niets. Ik heb geen papieren, geen sticker, niets. Het is dan ook heel moeilijk voor mij om u zo te helpen, hoe graag ik dat ook zou willen doen.
 
het zal noppes worden denk ,het schijnt dat de stikker verlopen is maar zit wel in de doos (ook zonder datum wanneer het vervalt )
de leverancier zou nog eens zien of die nog zo een case kan vinden voor mij
waar dat die dat gaat vinden is mij een raadsel

het zou per ongeluk naar België gestuurd zijn

hoop doet leven (lachen)
 
in de action kun je dergelijke booklet case"s vinden voor nog géén 3 € … ik heb voor de mijne alcatel x1 er eentje gevonden alhoewel deze op eerste gezicht niet geschikt was.
*maar aangezien er geen datum aanwezig is zou je der eentje moeten krijgen .. ook de 3 maanden garantie op glas breuk moeten ze u geven ..
 
Waarom zou hij dat niet vinden? Je hebt immers een voucher ervoor. Die glas garantie zou mij grotere interesse opwekken dan azo een case eerlijk gezegd.
 
heb bericht gekregen dat ik mijn adres moest geven ,dat de leverancier dit rechts streek naar mij kan sturen
zie er veel belovend uit (y)
 
mooi zo .. blijkt dus dat krefel een tussen persoon is zoals ik reeds al aanhaalde .
 
weet niet of ik die garantie ook krijg heb het in ieder geval dan ook maar gevraagd
 
je heb gelijk dat je dit vroeg en geven moeten ze dit dan ook .. this wellicht een vergissing geweest dat dit voucher aanwezig was maar ze kunnen dit niet negeren.
 
In ieder geval heb je een mooie deal kunnen sluiten. Een smartphone die eigenlijk een klasse hoger zit aa de prijs van een klasse lager. Daarboven nog eens een cover en glasgarantie. Als dit niet top is dan weet ik het ook niet meer hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan