Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik SyncBackFree om een kopie te maken van al mijn documenten (tekst, foto’s, geluid en video).
SyncBackfree is voor mij zeer gebruiksvriendelijk. Men kan in verschillende modi (ook automatisch) back-up, synchroniseren of spiegel op ingestelde tijdstippen laten uitvoeren. Dat werkt voor mij bevredigend.
Alleen kom ik een probleem tegen waarvoor ik geen oplossing vind (op internet).
Ik voer de spiegel modus uit op een gegevensschijf. Daar is een folder WindowsApps ingeslopen. Deze map is niet toegankelijk en kan dus niet door Syncbackfree gekopieerd worden naar de schijf die dienst doet als “spiegel”.
Niet getreurd er is de mogelijkheid om uitzonderingen te maken voor bepaalde mappen en/of bestanden.
Nu blijkt dat spijts deze map vermeld staat bij de uitzonderingen er toch aan het eind van de procedure er een alarm komt die aanduidt dat het niet perfect is verlopen.
Weet iemand positieve, nuttige en duidelijke raad om dit op te lossen ?
 

Bijlagen

  • photo18220.png
    photo18220.png
    228.2 KB · Weergaven: 241
de door u genoemde map is dan ook enkel door de thrustedinstaller te benaderen of je dient de machtigingen over te nemen ...wij als gebruikers ook al zijn we administrators zijn niet gevolmachtigd om deze te benaderen .
 
Als ik outlook uit office open heb staan, dan kan ik het bestand met mijn mailadres.pst niet kopiëren. Ik krijg ook een foutmelding.
Echter als ik outlook sluit, gaat het prima zonder waarschuwingen zoals het hoort. Het is inderdaad een prima program om Uw data veilig te stellen.
Dus programma's die nog open staan, zal je niet zomaar kunnen kopiëren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan