Windows 10 systeem herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier zelfde probleem systeemherstel is uitgeschakeld en kan niet ingeschakeld worden blijft zoeken heb al geprobeerd met WinFix 10.2.2 >> tab System tools >> rechts system restore has been disabled enz >> fix + herstart maar noppes werkt niet denk dat probleem ontstaan is met laatste update windows maar ben het niet zeker

Als ik systeem punt open blijft hij zoeken beschikbare stations
1616940799430.png

Instellingen - Systeem (rechts systeembeveiliging) -selecteer de juiste harde schijf - configureren - Systeembeveiliging inschakelen - maximale schijfruimte voor systeembeveiliging aanpassen - toepassen -OK -OK

indien systeemherstel uitgeschakeld werd en niet meer in te schakelen is aangezien deze optie in het grijs staat en daardoor niet te gebruiken is dan dringt er zich een in-place upgrade aan om dit probleem te verhelpen ..ook ik heb in het verleden dit probleem ondervonden na een Windows update ..
**lees het volgend topic van mezelf eens na .. de oplossing word daar ook aangebracht door "porrelaar " .. https://www.pctuts.be/threads/geen-herstelpunten-meer-in-de-versie-19041-450.242443/#post-256552

Ook hier net toegepast en werkt perfect mijn vermoeden dat het probleem mee gekomen is met een update kan dus kloppen.
Porrelaar 1000 x dank weer wa bij geleerd want dat kan natuurlijk ook werken met andere problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan