Varia Tv kijken op laptop(via wifi)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op reis naar een camping tegen Quimper. Rennes is't dichtste waar je vluchten over vind maar steeds met tussenstop. Een flixbus rijd er ook heen, tot in Rennes en dat was het. Dus dat wordt auto en tent.
Soms zie ik hier via mediatheek van ZDF naar feuilletons en in Spanje kon je VRT nieuws zien op elk uur in een internetcafé. Internetcafés zijn ginds uitgestorven. Ik heb ginds een schotel hangen.
Denkelijk is ginds wifi en moet ik gn en ww invullen om op google te geraken. Zijn er veel vrije tv zenders op de laptop te zien?
 
Ik heb die zoekactie en ook de tips via de email van vandaag van de groep campings in France gestaakt. Dat zijn telkens Franse zeilscholen; Vermoedelijk werken daar enkel maar vakantiejobs of die taalstage doen. Een NL instructeur zou teveel kosten of mag niet van de Franse wet.
Maar stel, ik neem de laptop mee naar mijn bar in Spanje dan zou ik wel Vlaams kunnen zien op mijn laptop via hunne wifi. Hetzelfde als de vroegere interntetcafé's.
 
Deze zenders kan je ook bekijken in Europa , bij elke zender moet je u wel aanmelden het beste is. dat je dit thuis al eens doet, een profiel aan maken. voor VTMGo kan je dat van HLN ook al gebruiken als je dat hebt. VRT,VTM en GoPlay is gratis maar Netflix is betalen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan