Opgelost Upgrade Home naar Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden,

Ik zou graag mijn WIN10-Home upgraden naar de PRO met een nieuwe licentie die ik zal kopen.
Normaal moet ik dan niet opnieuw installeren van windows toch? De functies die voor de pro zijn zullen direct vrijgegeven worden of heb ik het mis?.

Mvg Broere69

Oplossing
nee indien je de pro licentie heb verkregen dien je deze maar gewoon in te geven en je systeem word vervolgens bijgewerkt naar de pro ..
via systeem >instellingen >bijwerken en beveiliging >activering dien jij op "product code wijzigen "te klikken en vervolgens de pro licentie in te geven .
*kan ook zijn dat er dus bij u "upgraden tot de pro " vermeld word ..aangezien ik hier de pro gebruikt kan ik niet precies aangeven wat er vermeld zou staan !
nee indien je de pro licentie heb verkregen dien je deze maar gewoon in te geven en je systeem word vervolgens bijgewerkt naar de pro ..
via systeem >instellingen >bijwerken en beveiliging >activering dien jij op "product code wijzigen "te klikken en vervolgens de pro licentie in te geven .
*kan ook zijn dat er dus bij u "upgraden tot de pro " vermeld word ..aangezien ik hier de pro gebruikt kan ik niet precies aangeven wat er vermeld zou staan !

Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan