Status
Niet open voor verdere reacties.
Einde april had ik een draadloze verbinding en stelde ik vast dat er 16 GB een volume was verbruikt op mijn pc, ik heb paswoorden veranderd doch enkele dagen later terug een verbruik van 6Gb. Ik ben dan na een format C overgeschakeld naar een niet-draadloze verbinding en vandaag terug 9 GB verbruikt. Terwijl telkens pc gewoon opstond!!!! Ik heb naar telenet gebeld en daar zei men dat er héél veel gestreamd wordt van mijn pc. Virusscanner en spyware scanners vinden niks!!!! Iemand een idee??????
 
Log eens in op je router en kijk eens of er geen extra macadressen zijn toegevoegd? Is dat het geval dan zit er waarschijnlijk iemand op je netwerk.

Om het juiste ip te vinden van je router doe je het volgende:

Start -->uitvoeren--> typ cmd en druk op enter.
Typ nu ipconfig en druk op enter.
Kijk nu naar het ipadres bij standaardgateway.
Ga naar je browser en typ dat adres in je adresbalk.
 
Trouwens sinds ik NIET meer draadloos surfte zei telenet dat het aan mijn pc lag, lichtjes van de switch flikkeren inderdaad continue
 
Als er een router tussen staat verwijder deze eens.
Is niet omdat jij geen draadloos gebruikt dat iemand anders dat wel doet via je router.
 
Ik gebruik geen router, enkel een switch. Dus vanaf telenet kasje naar switch en dan gespiltst naar digitale tv en pc
 
Gebruik je limeware of ander programma om iets te downloaden ?
 
e toch is er iets niet normaal, als je geen router gebruikt, moet je maar eens kijken welke software er geinstalleerd is.
Denk dat op de achtergrond nog iets open staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan