Beeld voice recognition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestaat er offline software waarmee je youtube rumble odyssee tiktok ... video kan vertalen die niet door de auteur werden ondertiteld?
Er zijn diverse sites waar je online de vertaling kan laten doen mits betaling, maar de engine oor speeche recognition zou ik willen offline hebben ipv abonnementen afsluiten. Het mag een prijs hebben, hoeft niet gratis te zijn maar het moet wel werken.
In Easeus software heb ik eens een videobewerker gevonden en geprobeerd maar er zijn online websites die het stukken beter doen.
In youtube is er google translate beschikbaar maar ook die blijft ver ondermaats presteren. Vaak staat er (music) terwijl er gesproken word wanneer er achtergrondgeluiden door komen. Of applaus komt er ook steevast op. Daar schier ik niets mee op.
Heeft er iemand ervaringen met offline speech recognition om de vertaling in de video te branden of een srt mee te maken?
 
probeer dit es:

ondertitel

het .srt kan geopend worden met kladblok of iets dergelijks. het .srt bestandje moet wel in dezelfde map zitten als het filmpje. als het srt bestand geen tekst bevat: pech uiteraard ... . bij trimmen van de tekst in het kladblok kan ook.
VLC-player gebruik ik als standaard player.

S6 ermee.
 
Die ga ik eens proberen, maar vandaan en morgen werk ik nog.
Op deze pc kan ik dit niet proberen nu.

De site die zeer goed werkt tot nu is deze
Maar de up en download steeds he, dat is irritant.

Nog tips graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan