Windows 10 wachtwoord laptop vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een oudere laptop van ons nog eens willen nakijken maar ben het wachtwoord voor de laptop te openen vergeten wat nu ?
kan ik die nog openen of is dat vuilnisbak is normaal niets aan was nog goed alleen traag

Tijdens het grondig schoonmaken van mijn (vorige) laptop waaronder het toetsenbord, was hij per ongeluk opgestart en kwam blijkbaar in zijn BIOS terecht. En natuurlijk net in de tab "verander wachtwoord". Omdat ik flink over de toetsen had geborsteld (waarbij ik blijkbaar Enter ook geraakt heb), zal dat nieuwe wachtwoord het maximale aantal cijfers/letters bevatten. Ja ja ho maar, was idd niet slim. De volgende keren heb ik altijd eerst de accu verwijderd.
Kan dat programma Lazesoft Recovery dit ook oplossen, of is er een andere manier?

heb je een wachtwoord in de bios gemaakt ? dan wordt dit moeilijk, eventueel de kleine batterij(cmos) enkele uren verwijderen , met de hoop dat alles is gereset.

Geen complete tektst in vette letters gebruiken. Dit lijkt wel op roepen in een forum.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan