Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ,

Ik heb een users.telenet.be aangemaakt voor een vriend van me , maar die klaagt nu dat de site niet te vinden is op google ,ik heb al url toegevoegd aan google .
Mijn vraag is hoe kan ik de populariteit van de site opvoeren .? naar een www. .......be gaan met domeinnaam ?
 
Daar zal je zelf weinig aan kunnen doen ... de bots van Google zoeken zelf uit welke websites geprojecteerd worden en in welke volgorde. De populariteit opvoeren is een kwestie van SEO, maar vooral van inhoud van de website.

Krijg je de website via het invoeren van de URL ook niet in Google ? Of is het enkel via een search dat je de website niet kan vinden ?
 
Daar zal je zelf weinig aan kunnen doen ... de bots van Google zoeken zelf uit welke websites geprojecteerd worden en in welke volgorde.

Men kan heel wat doen om je site door zoekmachines te laten vinden zoals google, yahoo enz...
Plaats tussen de tags <head> en </head> Metatags hoe zoekrobots je site kunnen vinden, hoe je site moet geïndexeerd worden ........

Metatag - Wikipedia
 
Men kan heel wat doen om je site door zoekmachines te laten vinden zoals google, yahoo enz... Plaats tussen de tags <head> en </head> Metatags hoe zoekrobots je site kunnen vinden, hoe je site moet geïndexeerd worden ........
Metatags zijn uiteraard geen slecht idee om correcte informatie mee te geven met je website ... maar dat stadium zijn de zoekmachines al héél lang voorbij. Er spelen nu héél andere normen voor het classificeren van je website. Maar dat hangen de "grote spelers" bij de zoekmachines niet aan de grote klok, natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan