Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
op mijn oude dell laptop staat windows 10 64bit,na update naar de versie 20H2 bij opstarten geen internet verbinding.
iedere keer fout opsporen ,herstellen dan lukt het terug.
*heb je al eens via apparaatbeheer de netwerkkaart aangeklikt en op bijwerken geklikt ...mogelijk dat deze dan via de Windows update kan worden bijgewerkt .. ik zeg mogelijk ..this het proberen waard .
geen internet verbinding ? of géén wifi access point gekozen zelfs bij 'automatic connect' ?
Dat is nl. een bekend fenomeen, maar niet zo erg - kies gewoon je SSID in het lijstje en klik Connect en het werkt ... Is het dat ?
komt hier ook vaak voor, bij laptops die nu en dan wisselen van SSID ... verplaatst worden dus ...
Dan moet je even klikken op het netwerkicoontje, komt er een lijst van beschikbare SSID en kies je daaruit, klik verbinden/connect en klaar.
heeft deze "oude " dell laptop toevallig geen schakelaartje om de draadloze verbinding uit te zetten ... indien zo zou deze de oorzaak kunnen zijn ..*enerzijds kan het ook met de drivers te maken hebben ..
Klein knopje voor internet en bluetooth aan de zijkant,
denk dat het aan de drivers is heb al gekeken bij Dell ,maar geen ondersteuning meer voor dit type
*heb je al eens via apparaatbeheer de netwerkkaart aangeklikt en op bijwerken geklikt ...mogelijk dat deze dan via de Windows update kan worden bijgewerkt .. ik zeg mogelijk ..this het proberen waard .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.