windows 7 vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Silverwing
  • Startdatum Startdatum

windows 7 vraag

• ja

Stemmen: 6 28.6%
  • neen

Stemmen: 2 9.5%
  • wachten op de final release eind dit jaar

Stemmen: 13 61.9%

• Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik ben windows 7 aan het testen en vind niet hoe ik snelkoppelingen in de snelstartbalk moet krijgen,die komen steeds in een map windows explorer.
In de mediaplayer vind ik de equalizer niet.
Iemand die al meer ervaring heeft met de nieuwe windows en kan helpen?

Als ik de iconen d'r heen sleep komen ze bij mij d'r in.. heb niets speciaal voor hoeven doen.
Wat mediaplayer betreft: kies voor "View" - "Nou playing" en daar rechts op de icon kies "Enhancements" - "equalizer"... 't is de enige manier die ik vond :).. volg de rode pijl :)
Capture.JPG

Laatst bewerkt:
Heb het kunnen fixen met de uitleg,alleen staat de EQ nu als pop up ,gelukkig kan je hem verplaatsen.
Voor de snelstartbalk heb ik op een windows 7 forum een uitleg gevonden hoe je die terug kan zetten zodat het weer is als in XP of Vista.
Misschien kunnen we een appart hoekje creëren voor windows7?!

Bij mij was de equalizer een windowtje die opende maar wel dezelfde windowtje die voor SRS en andere doeleinden gebruikt werd die in de enhancements menu stonden.(eerlijk gezegd ben ik niet zo'n mediaplayer fan!.. heb het na gekeken omdat je het vroeg maar gebruik het ding zo min mogelijk.) Wat het hoekje betreft... ik ben niet echt druk bezig met de 7, m'n originele xp op de 2de machintje was gecrashd en wou daar op 64bit gaan draaien (een vista vind ik meer dan genoeg) Zal het in de gaten houden maar echt actief zal ik niet wezen ben ik bang :)... sorry...

Ik gebruik ook veel liever winamp,maar soms gebruik ik de mediaplayer al eens.
Mijn vraag naar een appart hoekje voor de 7 is natuurlijk maar een idee voor het geval er genoeg mensen zijn die er mee bezig zijn,om ervaringen etc uit te wisselen.
Er zijn al enkele forums alleen voor de 7 maar daar is te weinig beweging (op sommige helemaal geen) waarschijnlijk te wijten aan de onwetendheid van het bestaan er van.
Tja,ieder blijft natuurlijk liever op zijn vertrouwde stek!;)

Ik vind het er wat te vroeg voor.
Als we er een categorie aan wijden gaat er veel over de beta op staan dat uiteindelijk bij de officiele release totaal niet meer van toepassing zal zijn.
De eindversie verschilt nogal eens van de beta.
Ook bij vista was dit het geval.

Het zou toch niet onaardig zijn om juist over de beta te kunnen praten gezien er zoveel mensen de kans gehad hebben om deze te downloaden en te gaan testen?
Misschien even een poll om te zien of er interesse leeft?

Ik heb een enquete aan je onderwerp toegevoegd.
Ze loopt 21 dagen.
Wil je langer, of minder, dat kan.
Laat dan even weten he.

Ik ben windows 7 aan het testen en vind niet hoe ik snelkoppelingen in de snelstartbalk moet krijgen,die komen steeds in een map windows explorer.
In de mediaplayer vind ik de equalizer niet.
Iemand die al meer ervaring heeft met de nieuwe windows en kan helpen?

al eens drag-n-drop geprobeerd? gewoon eerst de snelkoppeling op desktop zetten en dan in je balk slepen...

De enquete is gesloten en de neen stemmers(al heb ik het vermoeden dat er één stemmer steeds over een je stem is gegaan)hebben het gehaald.
Jammer dat niet meer mensen gestemd hebben,305 keer bekeken en slechts 38 stemmen,als men zich mag uitlaten dan gebeurd het niet,maar achteraf wel met vragen afkomen zal wel typisch zijn zeke?r;)
Ik zal me dus elders moeten wenden voor windows7 tot hij officieel uit is?

De enquete is gesloten en de neen stemmers(al heb ik het vermoeden dat er één stemmer steeds over een je stem is gegaan)hebben het gehaald.
Jammer dat niet meer mensen gestemd hebben,305 keer bekeken en slechts 38 stemmen,als men zich mag uitlaten dan gebeurd het niet,maar achteraf wel met vragen afkomen zal wel typisch zijn zeke?r;)
Ik zal me dus elders moeten wenden voor windows7 tot hij officieel uit is?

hebben inderdaad zoveel de topic bekeken maar je moet er wel rekening mee houden dat er velen kunnen bij zijn die Windows 7 nog niet kennen of gebruiken en zelf komen kijken om te kunnen beslissen om de stap te zetten om deze uit te proberen. Dit kan dus de reden zijn van het naar jou mening laag aantal stemmen.

Ik en nog enkele mensen hier hebben windows7 wel staan hoor.
Ik zet die op virtueel pc, wel offline.
En als de trial uit is kan ik herinstalleren op een nieuw systeem.
Stel je net op dat moment een vraag erover, dan zal je even geduld moeten hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan