Windows Automatic Updates Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin

Windows Automatic Updates Manager - Krijg meer grip op je Windows Updates

Bekijk bijlage 248095

WAU Manager vervangt volledig je Windows Automatic Updating (WAU) systeem.(*) En in tegenstelling daarmee krijg je volledige controle over alles wat er gebeurt.
Met WAU Manager kan je :
  1. Manueel updating wanneer het je past, zelfs met één klik op een specifiek icoon op je bureaublad.
  2. Update automatisch maar dan op een door jou gekozen moment en met de frequentie die je zelf kiest : per dag, per maand, per jaar ... of wanneer je maar wil...

Ga naar het bestand om te downloaden...
 
Dit programma is overbodig, want in Windows kan je dit gewoon standaard instellen.
Juist ! en dat is meteen het probleem - dan ben je de controle kwijt.
Hiermee is dat niet het geval : je hebt het duidelijk niet getest want dan had je de extra mogelijkheden wel gezien.
 
Deze download werd verwijderd omdat de producent ervan niet meer betrouwbaar bestaat ... domein certificaat is verlopen en sinds 2019 werd geen support meer verleend.
Zeker voor zo iets cruciaal is dat dus te mijden ...

Wij bevelen aan het alternatief te gebruiken dat u hier vindt :


en een bestand voor nederlandse versie : https://www.pctuts.be/resources/windows-update-mini-tool-nl-vertaalbestand.182/
 
Werkt het Windows instrument „Updates verbergen“ niet hetzelfde?

Ik was inderdaad ook ooit enthousiast over de WAU Manager maar moest daar helemaal van terugkomen.

Sindsdien gebruik ik „Updates verbergen“ en die ziet ook wat er staat aan te komen.

Zojuist heb ik nog de „Beveiligingsinformatie voor Windows Defender“ verborgen, want ik gebruik AVG en dat moet genoeg zijn.
 
Werkt het Windows instrument „Updates verbergen“ niet hetzelfde?

Ik was inderdaad ook ooit enthousiast over de WAU Manager maar moest daar helemaal van terugkomen.

Sindsdien gebruik ik „Updates verbergen“ en die ziet ook wat er staat aan te komen.

Zojuist heb ik nog de „Beveiligingsinformatie voor Windows Defender“ verborgen, want ik gebruik AVG en dat moet genoeg zijn.
Net wat men al dikwijls heeft afgeraden omdat Defender beter is ,wat genoeg moet zijn (y).
Ik ben trouwens afgestapt van AVG (wat te invasief geworden)
 
Hallo Merel,

Beheerder PhilipV had dit ook al opgemerkt, maar iemand heeft zijn bijdrage en alle volgende verwijderd.
 
tja een topic kapen is niet echt ' netjes ', hé. beginnen met een bepaald topic en eindigen, in discussie ... , met een compleet ander onderwerp .....
 
Maar uw suggestie is dus opgevolgd, wivy: er is nu een nieuw topic over AVG.

Hoewel niet gestart door lange pier. (En ook niet door mij).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan