Microsoft stopt 15 maart met de ondersteuning van Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik al jaren Skype , ben er heel tevreden van , msn bijna nooit gebruikt .
Nu probeer ik de laatste tijd te chatten of telefoneren met Google Chat en Hangout , maar er is nog veel werk aan ,soms zie je niet wie er online is en je kan er ook niet mee bellen naar vaste lijnen wat wel kan met Skype .
Wat ik het ergste vind is dat op Google Chrome OS er geen Skype kan worden gebruikt .
 
Ook ik gebruik al jaren Skype en vind het beter dan MSN want daar waren toch dikwijls problemen mee en met Skype tot nu toe niet, dus voor mij is skype :duimop:
 
Ho voor mij is dat geen probleem zulle ,ik gebruik al heel lang skype om met mijn contact vrienden de converseren .
En dat werkt super.
 
Mij maakt het niets uit, ik gebruik geen MSN en ook geen SKYPE.
Als ik mijn vrienden wil zien dan gaat dat niet via een pc of wat dan ook. Hooguit alleen de afspraak via de mail.
Ik heb een telefoon waar ik alleen maar mee kan bellen, meer heb ik niet nodig. Internetten doe ik via de pc.
 
skypen doe ik niet, msn-en ook niet, en toch ben ik heel makkelijk bereikbaar. dus nee, mij zal het worst wezen!
Ik denk eerlijk gezegd dat het mij zelfs nog minder worst mag wezen. Chatten doe ik sowieso niet. Facebook ? Hello ! Neen dank U !! Twitter ? Ja wat ? Ik ben toch niet gek.
 
Bekijk het van de positieve kant, MS had ons ook kunnen mededelen dat zie stopte met WLM en verder bekijkt het maar. Ze hebben ons nu nog een alternatief aangeboden, wat je ermee wilt doen! deze keuze is aan ons eigen. Zelf gebruik ik ook SKYPE en heb gebruik gemaakt van die update van WLM en alles is zonder problemen verlopen, vraag je nu persoonlijk aan mij wat is je voorkeur dan zou ik per direct weer kiezen voor Windows Live Messenger, dat is mijn mening maar helaas deze keuze word ons niet geboden vandaar dat ik tot op heden SKYPE gebruik naar allertevredenheid op het wissen na van de Historie die moet ik iedere keer handmatig wissen jammer genoeg ondanks dat ik dit wel zo heb ingesteld dit uit te voeren.
Gr, Obelix
 
MSN en SKYPE

MSN en SKYPE

Gebruik al jaren voipbuster.com waarmee ik over de hele wereld kan bellen , kosten € 12,50 voor 120 dagen vrij bellen daarna gebruik ik bel tegoed op, is ook op de mobiel op vacantie te gebruiken, daarbij hoeft diegene die gebeld wordt geen computer te hebben gaat gewoon via de telefoon, wel inbellen via de computer.
 
Ik gebruik skype al jaren en nog steeds gratis voor te chatten en bestandjes door testuren.Voor men mails heb ik outlook2010.Laat ze maar veranderen ;dat kan je toch niet tegen houden.Als het maar eenvoudig blijft.
 
Ik heb een vriend met Skype.Ik had zijn account en hij mijn accout ingevuld.
Nooit heb ik die gezien.Alleen die test van skype,maar zonder video.
Hij Skypt met Kaapstad.In .be gaat niks.
Weer een app voor de bin .
 
Skypen doe ik niet zo graag met mensen die dichtbij wonen en alleen op hun rekening willen sparen. MSN-en heb ik nooit gedaan, dus is het mij eigenlijk om het even.
WW
 
Ik gebruik Skype al jaren en ben er helemaal voor! In België en het buitenland... het ging steeds goed. Op plaatsen waar je een heel trage slechte internetverbinding hebt kan er wel wat gehakkel zijn in je gesprek maar dan moet het internet al heel erg gestoord zijn en dat ligt uiteraard niet aan Skype. ;)
 
We zitten allemaal maar te zien naar de gevolgen van de overname op eigen kleine domein, maar het gaat uiteindelijk, naar mijn bescheiden mening toch, over heel veel meer. Van de wijziging op persoonlijk gebied, worden we wel niet slechter, de diensten worden, zij het op een wat andere wijze wel verzekerd, maar de "big business" die erachter steekt is wel een heel andere zaak natuurlijk. Het hier over een "overname".... . Het gaat noch meer over macht en .... monopoly. Moeten we ons niet meer zorgen maken over wat er achter steekt? We weten toch allen wat monopoly betekent en wat de gevolgen daarvan zijn. Is de "klant" eigenlijk niet het "wisselgeld"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan