Microsoft viert afscheid van Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog geen driverproblemen tegengekomen met de nieuwere versies van een Ubuntu installatie, heb hier nog wel een paar antieke pc'tjes staan waar ik soms nog wel eens iets mee doe. Een oude Compaq met 386DX processor bijvoorbeeld waarop Ubuntu staat. Ik doe er zelden iets mee, maar alles werkt perfect.
 
De enige hardware zonder ondersteuning die ik zo meteen kan bedenken is Tomtom en Google Earth en YeloTV omdat die Silverlight gebruiken.
 
Silverlight alternatief heet bij Ubuntu Moonlight ik krijg er google earth wel op maar toont alleen maar de wereldbol met wat lijntjes in. Dus heb ik zowel Google Earth en Moonlight terug verwijderd. De laatste Moonlight is wel al verouderd. Als enige PC of Laptop zou ik geen Ubuntu gebruiken. Maar bij een laptop die je soms weken niet gebruikt is dit wel een goede keuze.
 
Daarom moet je geen Windows computer hebben hoor. Ubuntu installeren en je kan ook online pokeren en livestream voetbal kijken, met het mininum risico dat je computer zal besmet raken .
pokerstars.jpg
Swake hier zie ik toch niks van Linux staan
 
bedankt Luc hoop dat deze post niet weg is in 2014 april want blijf Xp nog gebruiken en het is echt weinig ja nu met de voetbal zet al ik al eens laptop naast mijn vast scherm
allemaal bedankt voor tips en hulp
nog een vraag zodus die Linux Mint niet gebruiken dan omdat een van mijn leraren waar ik vroeger les met gaf zegde die is een van de beste hij werkte daar zelf mee !maar die volgde zelf nog school om te progameren enzo maar zal wel die van Swake nemen als het zover is dan
 
Je moet die poker software niet gaan downloaden, maar installeren via de softwarelijst in Ubuntu.
Er zijn Linux distributies genoeg.
Kubuntu en Xubuntu draaien zeer soepel op oudere computers.
Linux Mint vind ik de grafische omgeving voor een beginneling iets moeilijk. Vind ik toch. Maar al doende leert men , en wie niet vraagt , blijft dom. zo heb ik het altijd geleerd.
 
Swake zie dat je nog in form bent in 2014 want zal nog veel aan je bel hangen want dit is al chinees voor mij (Er zijn Linux distributies genoeg.);)
 
Swake zie dat je nog in form bent in 2014 want zal nog veel aan je bel hangen want dit is al chinees voor mij (Er zijn Linux distributies genoeg.);)

Timo is er ook nog, en die kent er nog meer van dan ik. Je bent hier dus in goede handen als je met de handen in het haar zit en het zweet van je voorhoofd begint te lopen. ;)
 
Een upgrade naar Windows 7 is nu ook niet bepaald goedkoop voor een oude Laptop. Ik vind in ieder geval geen goedkope
Enkel upgraden naar Windows 8 Pro Vind ik nog altijd aan 59,99 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan