Microsoft viert afscheid van Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal wel zien mannen wat ik ga doen nog veel tijd als ik goedkoop aan geheugen geraak want DDR2 is schandalig duur dan word het Win7 en anders ne Linux
 
je kunt ook de installatie dvd win7 gebruiken om van XP naar de win7 te upgraden , lees meer er over in deze zelf studie

Je kan XP niet upgraden naar Windows7. Als je XP gebruiker bent moet je een nieuwe installatie uitvoeren . Vergeet daarom eerst niet een backup te maken van je e-mails, documenten, afbeeldingen enz......
Vista kan men Upgraden naar Windows7 met behoud van instellingen en bestanden.
 
1gb of iets minder en dat is niet ok voor Win7!kan ook zijn dat ik gewoon Xp blijf gebruiken poker kan geen kwaad niks virussen enzo livestream voetbal veel vodden spreek van ondervinding heb hier ook eens probleem gepost door voetbal
 
Je kan XP niet upgraden naar Windows7. Als je XP gebruiker bent moet je een nieuwe installatie uitvoeren . Vergeet daarom eerst niet een backup te maken van je e-mails, documenten, afbeeldingen enz......
Vista kan men Upgraden naar Windows7 met behoud van instellingen en bestanden.
veel moet ik niet backuppen want staat niks op van docs alleen wa progs antivirus en van die dingen he
ha ja Swake heb je pm beantwoord maar snap niet goe wat je bedoelde
 
Je kunt wel een Backup maken van alle belangrijke bestanden en instellingen met het programma Easy Transfer dat meegeleverd is op een Windows 7 DVD.
Dit programma migsetup.exe hoort in de map \Support\Migwiz\ te staan op de DVD.

Dit programma neemt dus niet de programma's mee.

Backup naar een tweede partitie of een USB stick die groot genoeg is of externe schijf.

EASYTRANSFER_1.png
 
DDR2 is schandalig duur

Dat is best betaalbaar hoor en er is een vrij ruim aanbod op de tweedehandsmarkt. Een 2GB DDR2 latje (667Mhz) voor een laptop kan je al vinden voor zo'n 15 euro. Om te weten welk geheugen compatibel is met jouw laptop en de max. upgrade van het RAM te kennen is het interessant het merk en het type van de notebook te weten.

Je kunt wel een Backup maken van alle belangrijke bestanden en instellingen met het programma Easy Transfer dat meegeleverd is op een Windows 7 DVD.

Downloaden is ook een mogelijkheid: Windows Easy Transfer voor overdracht van Windows XP (32 bitsversie) naar Windows 7 downloaden in het officiële Microsoft Downloadcentrum

 
het gegeven over deze PB Easynote MX36 is niet volledig er ontbreekt een nummer zoals in dit voorbeeld : Packard Bell EasyNote MX36-R-031

het voorbeeld dat ik weergeef betreft om een Vista besturingssysteem te gaan met 2 gb geheugen .
 
maar vermeld dan de volledige nummer eens ...zodat we kunnen nagaan hoeveel geheugen het moederbord aankan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan