verwijderen recente zoek opdrachten

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo allemaal, ik zit met een vraag.
In de loop der tijd heb je op een pc / laptop natuurlijk tal van zaken opgezocht op internet.
Ga ik nu naar de optie "recente zoekopdrachten overal" dan zie ik honderden zaken zoals opgezochte mappen, plaatjes, word documenten, foto's, printscreens etc etc (zie bijlage)

Schirmfoto_2014-10-16_094229.jpg

Ik denk gelet op de hoeveelheid van zaken dat die zoekopdrachten de schijf alleen maar voller maken en met die zoekopdrachten als zodanig doe je niets meer want dat zijn allemaal eenmalige handelingen die je uit het gevoerd.

Nu mijn vraag:
Mag je die zoekopdrachten wissen?
Ik ben namelijk bang dat wanneer ik die zoekopdrachten wis (waar b.v. ook mappen en documenten tussen staan) dat ik dan ook mijn mappen en documenten wis en niet alleen de zoekopdrachten kwijt ben maar ook mappen en documenten kwijtraak.
Ik weet daarom niet wat ik er mee moet doen.

Iemand op de hoogte hiermee?
Alvast bedankt voor jullie hulp en meedenken.

Fijne (zonnige) dag verder
Crimpak
 
Als u op "overal" klikt hebt u dus geen snelkoppelingen meer????

Wat gebeurt er dan als u in "start - programma's en bestanden zoeken" een zoekopdracht ingeeft?

Als ik dat doe staan alle gevonden items in de "Zoekopdrachten" en blijven daar staan als geindexeerde zoekopdracht / locatie totdat ik Wise Care Pro hebt gebruikt. Dan is alles weer leeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In die map staan onder "overal" zelfs de mailtjes die ik ontvangen heb van pctuts met de melding dat iemand geantwoord heeft.

Alles wat er vandaag gebeurt (van minuut tot minuut) is op de pc staat in die map en daar is geen enkele zoekopdracht bij.
 
Hallo Lana en J.W.
als ik links onder via de startknop bij programma's en bestanden zoeken een zoekopdracht geef dan krijg ik op mijn scherm datgene wat ik ook zocht.
Als ik op Overal ga zoeken krijg ik dit soort schermen en alles wat ik vanaf 2006 heb gedaan
Schirmfoto_2014-10-20_033433.jpg 1.jpg of dit Schirmfoto_2014-10-20_033816.jpg 2.jpg
Als ik op Geïndexeerde locaties zoek krijg ik dit
Schirmfoto_2014-10-20_034221.jpg 2.jpg
In alle 2 krijg ik het document dat ik aanklik. Dat werkt dus als een soort snelkoppeling naar het bewuste onderwerp dat je aanklikt.
Als ik links boven zoek via de optie recente locaties dan krijg ik een leeg blad.

groetjes
crimpak
 
Ik heb antwoord gekregen van de makers van Wise Care (zie hun antwoord voor wissen recente zoekopdrachten):
Presentatie1.jpg
Hopelijk kunnen jullie er wat mee.
Groetjes en fijne avond verder
crimpak
 
men vraagt hier aan u welke versie je gebruikt ...
men verwijst ook dat de privacy functie enkel te gebruiken is in de pro versie ...

ik gebruik ook de gratis versie en je kan dus wel de zoek geschiedenis wissen ..
69e1ee88d5-Ashampoo_Snap_2014.10.21_19h46m00s_004_.png


**ik zie een type foutje in het prinscreen !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan