windows 7 slipstreamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@silverwing

Dus ook niet een installatie dvd maken met alle drivers en updates tot nu toe?

Dat wel , zie mijn handleiding.
Zal me anders uitdrukken: Er is nog geen aangepaste software beschikbaar zoals NLite en VLite om W7 te slipstreamen
 
Zou het kunnen dat de downloadlink niet werkt op die site,ik zie die wel in blauw staan maar reageert niet als link,is gewoon tekst in andere kleur.?
 
Staat ook in #4 van dit topic Silverwing. de linken onder de groene pijltjes zin de download links
 
Laatst bewerkt:
Die in #4 wase ontgaan,dacht dat dat wat anders wasf die link werkte toen niet.
Had op de site nog niet naar onder gescrold omdat ik er van uit ging dat die blauwe lijn de download link was.Heb het nu Binnen en kan gaan experimenteren.
 
ook al is dit topic gesloten , wilde ik effe laten weten dat je met RT7lite en zelfs met Vlite windows 7 kunt slipstreamen
opmerking : toen ik me hier aan waagde liep telkens RT7lite vast onder tussen is deze bug verwijderdt en werkt deze perfect
daarom heb ik me destijds toen de bug er nog in zat ,het gewaagd om win7 te slipstreamen met Vlite ..dit liep telkens op een mislukking uit tot dat ik de WIMfilter aan de Vlite koppelde :
nu kon ik wel degelijk de Vlite+WIMfilter gebruiken om de win7 sp1 ultimate X64 aan te maken ...
onder tussen heb ik ook al de win7 pro sp1 X64 aangemaakt ... tot zover deze mededeling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan