Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Besten, De laatste tijd heb ik moeilijkheden om met mijn iD in te loggen op officiële websites zoals de overheid en hospitalen. Werk ik met...
Antwoorden
14
Weergaven
556
  • Gesloten
Besten, Ik heb ondertussen 2 verdwenen mappen in "Bladwijzers" in CHROME teruggevonden. Ze zaten verscholen IN andere mappen !!! ??? Maar ik zou...
Antwoorden
8
Weergaven
335
  • Gesloten
Ik heb een nieuwe browser die gebaseerd is op Google Chrome browser. Hij heeft de snelheid van Chromium browser, maar mist de functionaliteiten...
Antwoorden
10
Weergaven
705
  • Gesloten
Besten, Ik heb terug dezelfde fout gemaakt !!! zoals in 2022 : een map geschrapt i.p.v. verplaatst in de "Bladwijzerswerkbalk". Ik zou nu terug...
Antwoorden
16
Weergaven
586
  • Gesloten
Hi Ik merk dat na een tijd mijn gebruik van Windows 11 na opstarten mijn Edge en Firefox traag opstart. Eens de eerste pagina is geladen den gaat...
Antwoorden
1
Weergaven
299
  • Gesloten
ik werk met windows 10 als ik bijvoorbeeld in chrome de krant lees slaagt het plots op de home pagina dan krijg ik de melding pagina's herstellen...
Antwoorden
1
Weergaven
262
  • Gesloten
Beste Pagadder, Uw melding : Voor twee extensies (plugins) toe aan je browser. I'don't care about cookies, ben je van het gezeur vanaf dat je...
Antwoorden
2
Weergaven
389
  • Gesloten
Opera is plezant om even te browsen zonder advertenties. Ik doe er geen veranderingen in of log nergens in. Bij Chrome komt soms 'Circus'...
Antwoorden
13
Weergaven
448
  • Gesloten
Sinds enkele dagen is mijn computer erg traag met het opstarten van Chrome browser. Ik heb vandaag nadat ik ondervond dat het terug tergend traag...
Antwoorden
7
Weergaven
314
  • Gesloten
Hoi, Hoe kan ik mijn chrome van mijn oude pc overzetten naar mijn nieuwe pc zodat ik mijn opmaak niet opnieuw moet instellen, zoals toegang tot...
Antwoorden
28
Weergaven
842
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan