Informatief phishing

Info over laatste nieuwe phishing.
  • Gesloten
Zo ene heb ik nog niet gehad ,
Reacties
1
Weergaven
604
  • Gesloten
Verdacht afwijkend verzendadres Ik ben helemaal geen relatie of klant bij Argenta De link in de mail verwijst naar een totaal andere website dan...
Reacties
0
Weergaven
540
  • Gesloten
Deze duidelijke phishingmail ontvingen wij vandaag, ik denk zelfs dat Vattenfall niet meer of onder dezelfde naam actief is in België. Betaal...
Reacties
1
Weergaven
908
V
  • Gesloten
Opgepast: er gaan valse berichten ivm je uitslag van een coronatest de ronde. Als je zo'n sms ontvangt moet je kijken naar de afzender van het...
Reacties
0
Weergaven
398
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
Heb je een sms-bericht gehad over een pakketje dat naar je toe komt? Kijk dan goed of het geen phishing is. Door de feestmaand en tweede lockdown...
Reacties
0
Weergaven
279
  • Gesloten
Steeds vaker krijgen phishing berichten ook een SMS tegenhanger. In dit geval heeft betrokken persoon helemaal géén rekening bij ING (de...
Reacties
0
Weergaven
400
V
  • Gesloten
Dit nep bericht gaat de ronde, indien u dit bericht hebt ontvangen raad ik je aan om dit bericht meteen te verwijderen en zeker NIET op de link te...
Reacties
0
Weergaven
1K
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
Een individueel account als afzender ? Mijn bank zou niet weten dat ik NL-talig ben ? Die link stuurt me naar een obscure site ... Niet dus ...
Reacties
0
Weergaven
501
  • Gesloten
Best goed gedaan deze ... alleen heeft u al zaken gedaan met Triodos ? Die kans is inderdaad klein en dus is deze phishing niet zo efficiënt...
Reacties
0
Weergaven
318
  • Gesloten
probeert men het maar eens met de honingpot. Zo'n bedrag laat je toch niet liggen ? Beter toch maar niet op die link klikken ...
Reacties
0
Weergaven
505
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan