Informatief phishing

Info over laatste nieuwe phishing.
  • Gesloten
mailadres afzender vertelt al veel ... als je het al niet stilaan zou weten. En ook adressen achter de links in het bericht zijn héél verdacht...
Reacties
0
Weergaven
199
  • Gesloten
Ondertussen niet meer origineel te noemen : de 'truc' met de bankkaart of Digipass vernieuwing is nu wel stilaan afgezaagd. Ik veronderstel dat...
Reacties
0
Weergaven
273
  • Gesloten
De gebruikelijke indicatoren : mail van de zender niet van de organisatie Netflix ; Druk leggen qua tijd - aanzetten tot snel klikken ...
Reacties
0
Weergaven
327
V
  • Gesloten
Dit is duidelijk een phishing mail, hoe herken je dit: - Het E-mailadres waarmee deze mail verstuurd werdt (systeem@myhulp.com), is geen eigendom...
Reacties
0
Weergaven
393
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
Lichtjes gewijzigd maar nog steeds verraderlijk : ik ben geen klant mail verstuurd vanuit Duitsland ben zelfs niet de zichtbare geadresseerde...
Reacties
0
Weergaven
322
  • Gesloten
Veel werk in gestoken, maar toch vol fouten die het meteen weggeven dat dit phishing is ! Ik heb helemaal géén enquête ingevuld ; vormgeving van...
Reacties
0
Weergaven
339
V
  • Gesloten
Dit is duidelijk een phishing mail, hoe herken je dit: - Het E-mailadres van de afzender is geen eigendom van Rabobank zie: - De website waarop...
Reacties
0
Weergaven
345
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
Geef toe, ze doen goed hun best om op te vallen in negatieve zin ! Dat gelooft toch niemand. Wel verontrustend vind ik die afzender nl. een uur...
Reacties
0
Weergaven
183
  • Gesloten
Onwaarschijnlijke afzender / géén klant bij AH / variabele met voornaam is fout gelopen ... en bij het houden van de cursor over de knop...
Reacties
0
Weergaven
255
  • Gesloten
Met dank aan de gemeente Haaltert...
Reacties
0
Weergaven
278
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan