Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Ik heb Office 365 Personal (32-bits versie) geïnstalleerd. Ik wens die versie te vervangen door de 64-bits versie. Ik lees dat de 32-bits versie...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een site ontdekt waar ik redelijk goedkoop aan Office Pro 2019 kan komen. De totaalsom is € 9,25 bij telefonische activatie, bij...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Gisteren toch maar de update naar versie 2004 gedaan. En sindsdien moet ik telkens opnieuw ik outlook2010 opstart, mijn paswoord ingeven. Iedere...
Antwoorden
6
Weergaven
575
  • Gesloten
Ik had Microsoft 365 Personal Edition (EN) staan op mijn vorige PC, maar ik vind de licentiesleutel niet meer. De Personal Edition kan worden...
Antwoorden
6
Weergaven
584
  • Gesloten
Hoe vind ik mijn Office licentie terug?
Antwoorden
6
Weergaven
659
  • Gesloten
Mijn dochter heeft paar schoollicenties van office en mijn schoonvader maakt nu gebruik van deze.Hij kan echter al haar word en excel documenten...
Antwoorden
6
Weergaven
643
  • Gesloten
Hallo, hoe wis ik al mijn agenda's in Outlook 2016? Het is de bedoeling om met een clean agenda te starten, om deze dan te synchroniseren met mijn...
Antwoorden
5
Weergaven
613
  • Gesloten
Voor een archief in exel bij iedere regel een formule naar een map waar foto's instaan. Dus als je een regel aantik in exel dan automatische een...
Antwoorden
5
Weergaven
547
  • Gesloten
Beste helpers Microsoft 365 familie delen lukt niet, help!!
Antwoorden
5
Weergaven
612
  • Gesloten
Beste leden, Een probleem, mijn Office 365 is door iemand anders geïnstalleerd, alles werkte tot ik een fout maakte en in plaats van Outlook.com...
Antwoorden
5
Weergaven
807
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan