Phishing melden

Heb je een verdachte ontvangen?
  • Gesloten
  • Vastgepind
Niet elke mail die u ongewenst, ongevraagd toekrijgt is ook meteen phishing. 'Phishing' wil zeggen dat de verzender u probeert te bewegen naar een...
Reacties
0
Weergaven
399
  • Gesloten
  • Vastgepind
Heb je een verdachte mail, bericht of brief ontvangen? zie ook : https://www.pctuts.be/threads/herkennen-van-phishing.241656/ BELANGRIJK !!! -...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
De zogenaamde "Microsoft scam" heeft een nieuwe vorm aangenomen...
Reacties
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Dagelijks 10 tallen oproepen van +44 nummers houden maar niet op Ik heb op mijn samsung galaxy M21 telefoon/instellingen /nrs blokkeren alles...
Reacties
8
Weergaven
969
  • Gesloten
Gisteren sms gekregen: CARDSTOP: We hebben een melding ontvangen uw verlopen bankkaart te blokkeren. Als dit niet klopt verifieer jezelf via...
Reacties
3
Weergaven
988
  • Gesloten
Er is een nieuwe manier van oplichting in het nieuws. Deze vorm van malware (schadelijke software) heet FluBot. Internetcriminelen proberen via...
Reacties
7
Weergaven
573
  • Gesloten
Bericht afzender +32 494 67 41 Vandaag 095:6 Op icoon i informatie staat niets bijzonders dat mijn aandacht trekt. De eerste "informaties"...
Reacties
3
Weergaven
617
  • Gesloten
Toevallig ? moet ik om deze tijd inderdaad een betaling doen aan Financiën. Let echter wel op de onjuiste maar sterk gelijkende naam van...
Reacties
2
Weergaven
769
  • Gesloten
Dit is al de tweede keer .
Reacties
5
Weergaven
882
  • Gesloten
Ik heb deze juist binnen gekregen: Heb deze direct naar phishing@ing.be in bijlage gemaild naar hen.
Reacties
5
Weergaven
879
  • Gesloten
Ook dus een andere manier van phishing: is ook gemeld aan Bpost Security.Alert@bpostbank.be
Reacties
12
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op de creditkaart van mijn echtgenote wordt een bedrag aangerekend van 19.95 € voor bovenstaande handelaar. De sector handelaar zou zijn ...
Reacties
16
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan