Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wanneer u veel e-mails verstuurt of Word documenten als bijlage opstuurt, dan is het een leuk idee om uw eigen watermerk op uw brief te plakken...
Antwoorden
0
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hoi, een klein probleempje : zit met volgende situatie : heb een Liteon DVD brander waarmee ik rechtstreeks van TV opneem. Deze schrijft enkel...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Dikwijls is een liedje verwijderd.Vindt dat maar.Afdrukken heb ik al vele male gedaan,ook zelfs enkel de laatste pagina. Nu ga ik eerst de...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo , ik wil een pdf bestand afdrukken met adope r. en de pag bevat 3 kaders per blad . Hoe kan ik dat veranderen voor 2 kaders per blad te...
Antwoorden
0
Weergaven
674
  • Gesloten
Met het programma 3D Huis & Tuin ben ik mijn droomwoning aan het bouwen. Kan iemand een zetel in 3D zo realistisch mogelijk namaken...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wees er bij nu het nog kan: DivX geeft zijn Pro Bundle voor Windows weg tijdens het kerstseizoen. Met dit uitgebreide pakket krijgt u de volledige...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Misschien zit ik niet op de juiste locatie, maar toch... Ik heb een filmpje gemaakt met windows movie maker, en omgezet met anyvideoconverter in...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Download pagina Rizone CD-DVD Repair is een klein programma waarmee je CD's en DVD's kunt repareren die niet meer werken onder Windows en onder...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan