Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
een klein probleempje : zit met volgende situatie : heb een Liteon DVD brander waarmee ik rechtstreeks van TV opneem. Deze schrijft enkel DVD+ of DVDRW+.
Ik heb nu echter verkeerdelijk een pak DVD- gekocht die ik dus niet met deze brander kan gebruiken.
Ik gebruik deze brander om bvb educatieve programma's van een 1/2 uur op te nemen. Had nu gedacht om deze via mijn pc te kopieren en terzelfdertijd de resolutie iets aan te passen waardoor ik van bvb 1.5 of 2 RW op 1 DVD- kan zetten. effen file 1 tem 4 van de ene dvdrw en dan nog een paar filetjes van de ander dvdrw naar 1 dvd-. Echter die struktuur van mijn DVDRW zit niet zo eenvoudig in mekaar om een copie paste te maken.
Ik heb 2 hoofddirectories nl video_rm en video_ts. Onder rm 3 sub dir Video_rm.bup, video_rm.dat en video_rm.ifo en onder
ts video :
VIDEO_TS.VOB 163k
VIDEO_TS.IFO 12k
VIDEO_TS.BUP 12k
VTS_01_0.IFO 75k
VTS_01_1.VOB 1.073.739k
VTS_01_0.BUP 75k
VTS_01_2.VOB 1.073.739k
VTS_01_3.VOB 1.073.739k
VTS_01_4.VOB 423.434 k


Die grote VOB kopieren gaat ook niet daar het begin ergens verdwenen is.
Enig iemand enige raad (had gehoopt met smartripper echter werkt blijkbaar niet)?
Ps: Sorry voor deze lange post (zo vroeg op 't jaar) maar denk dat misschien andere mensen hier ook hun voordeel kunnen uithalen.

Ben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan