Stel je voor

Hier kan je jezelf even voorstellen.
  • Gesloten
ik ben dus botshy, 48jaar en heb een zoon van 18 en een dochter van 14. ik ben woonachtig in bilzen. mijn intresse gaat naar pc en internet
Reacties
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Dag allemaal, mijn naam is wim. Mijn interesse is zowat alles wat met het niet echt professionele informatica gebeuren te maken heeft. Laat ons...
Reacties
1
Weergaven
2K
M
  • Gesloten
Tsjonge, een handleiding wil ik downloaden en wat ik daar allemaal voor moet invullen. Ongelooflijk.
Reacties
0
Weergaven
783
Mike123
M
  • Gesloten
Verdorie,wat moet een mens zoal zeggen als je jezelf voorstelt. Is niet mijn ding zenne,maar alé vooruit met de geit,hier ga ik dan. Ik ben...
Reacties
1
Weergaven
952
  • Gesloten
:p, ik wil me even voorstellen , ik ben ariejakkes en kom uit belgie , ik vind dit een leuk forum , dus heeb besloten om maar gelijk een accound...
Reacties
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
hey
hey ik ben nieuw hier en moet alles nog bekijken grts dirk
Reacties
1
Weergaven
820
  • Gesloten
Ik ben Patrick en woon in Bilzen, mijn hobby's en intresses zijn vooral pc en internet
Reacties
1
Weergaven
829
  • Gesloten
Hallo beste pctuts leden.Ben hier nieuw en hopelijk leer ik hier veel bij. Ben dit forum tegengekomen via google en dus mij hier ingeschreven...
Reacties
1
Weergaven
938
  • Gesloten
Hallo ik ben Baharun en ben van Antwerpen. Ik ben 25 jaar. mijn hobby's zijn fietsen en fitness en kijk graag t.v.
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik ben Pieterman en heb interesse in comp ed.Vandaar dat ik mij heb aangemeld en hoop hier kennis op te doen en te delen.
Reacties
2
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan