Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
zoals de titel luid is het nog steeds mogelijk om gratis te upgraden vanuit een Windows 7 of hoger naar de Windows 10 en dit terwijl Microsoft...
Antwoorden
0
Weergaven
411
  • Gesloten
@Aan iedereen die Windows 10 wat meer naar zijn eigen hand wil zetten: Hieronder vind je een interessant artikel van uit de Computer Totaal...
Antwoorden
0
Weergaven
297
  • Gesloten
Goede morgen weer, Ik heb begrepen dat ik binnen W10 meerdere desktops tegelijk kan gebruiken. Maar kan ik ook meerdere desktops permanent...
Antwoorden
0
Weergaven
816
  • Gesloten
Ik kan die grauwe grijsblauwe achtergrond niet veranderen naar de oorspronkelijke kleur wit, heb al vanalles geprobeerd maar kan het niet vinden...
Antwoorden
0
Weergaven
336
  • Gesloten
Microsoft heeft bevestigd dat er een Windows 10 update, versie 21H1 aankomt. MS heeft een 2x per jaar benadering van belangrijke updates, noem het...
Antwoorden
0
Weergaven
629
  • Gesloten
Hoi, Van de ene op de andere moment werkt mijn Elan smart pad niet meer, als ik naar de opties van de muis ga staat ze ook uitgevinkt. Als is ze...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Je hoeft echt niet te wachten tot je een melding krijgt dat je Win10 kunt downloaden. Ik heb op twee Pc's het gedaan zoals hier beschreven...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
sluit windows en start vanzelf op is dat normaal als er 1 update aan de gang is ? kan dat uit gezet worden ?
Antwoorden
0
Weergaven
480
  • Gesloten
Ik heb een oplossing gevonden: Ga naar het register en doe het volgende: HKLM / System / CurrentControlSet / Services / Browser / Parameters /...
Antwoorden
0
Weergaven
230
  • Gesloten
Het is voor vele Windows Phone gebruikers bijna zover. Echter niet voor alle Windows Phone gebruikers. 1 ding kan ik met zekerheid zeggen. Als je...
Antwoorden
0
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan