Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Het is voor vele Windows Phone gebruikers bijna zover.
Echter niet voor alle Windows Phone gebruikers. 1 ding kan ik met zekerheid zeggen. Als je toestel 4GB intern geheugen heeft, krijgt hij de update NIET.
Bij alle andere toestellen met minimaal 8GB intern geheugen zouden de update wel krijgen. Maar daar is nog niet veel duidelijkheid over. Echter 1 ding is wel zeker. In Polen is de uitrol gestart voor Windows 10 Mobile op de Nokia Lumia 640.
Welke toestellen met zekerheid Windows 10 Mobile krijgt is onzeker, maar van deze zijn door Microsoft wel vrij gegeven en krijgen dus zeker de update. Lumia 435, Lumia 535, Lumia 640, Lumia 640XL, Lumia 735, Lumia 830 en Lumia 930.
Echter
de populairste Nokia Lumia 520 met 8Gb intern geheugen en 512MB RAM voldoet ook aan de systeem eisen. Als deze de update krijgt, dan zou ook de Nokia Lumia 620 en de Nokia 625 ook die update kunnen krijgen, maar dat is echt nog onduidelijk. Dus alle poorten blijven op een kier voor alle Windows phone toestellen met 8GB intern geheugen.

Hoe kan je weten hoeveel ruimte je windows phone heeft, dan ga je naar lijst met apps , naar links schuiven dus vanuit de startpagina, dan zoek je naar opslaginzicht en daar selecteer je "telefoon", daar ga je alles moeten samen tellen denk ik, ik denk niet dat er een totaal bij staat van hoeveel het is, maar het linkse getal en het rechtse getal op de balk samen tellen moet volgens mij toch wel lukken. Hangt ook een beetje af, van welke versie van Windows Mobile je hebt staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan