Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Bij opstarten windows10 krijg ik altijd bureaublad, hoe te wijzigen dat automatisch windows10 iconen te voorschijn komen? mvg,
Antwoorden
0
Weergaven
720
  • Gesloten
Mijn gekke laptop laat Bibliotheken-Muziek zien. Ik wil dat leegmaken, Ctrl a en Shift Delete. Nu blijken dat mijn usb stick al zijn .flac weg...
Antwoorden
0
Weergaven
673
  • Gesloten
Lees verder .....................
Antwoorden
0
Weergaven
929
  • Gesloten
Kan nieuw bericht "Start icoon werkt niet goed." niet plaatsen. Hieronder de tekst van het beticht: " Als ik op het start icoon links onder klik...
Antwoorden
0
Weergaven
618
  • Gesloten
Het loont echt de moeite om je zo veel mogelijk sneltoetsen eigen te maken. Hier een paar voor Windows 10 met de Windowstoets + één of meer...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Deze sneltoetsen zijn ook toepasselijk op andere Windows versies. Windows & Microsoft Sneltoetsen. Maak er goed gebruik van. Je zal zoveel...
Antwoorden
0
Weergaven
941
  • Gesloten
Goede avond , als eerste iedereen de beste wensen voor 2022. dan heb ik het volgende probleem dat ik als ik mijn vpn aan heb staan ik een melding...
Antwoorden
0
Weergaven
382
  • Gesloten
Regelmatig lopen Internet Explorer en Google Chrome even vast bij het surfen. Dan moet ik even wachten en alles ik dan terug in orde. Wat kan...
Antwoorden
0
Weergaven
740
  • Gesloten
Windows 10 heeft met elke grote update hier en daar wel wat compatibiliteitsproblemen, en dat was ook bij de Windows 10 May 2020 Update (versie...
Antwoorden
0
Weergaven
359
  • Gesloten
Hoe moet een tweede beeldscherm aangesloten en softwarematig ingesteld worden in Windows 10?
Antwoorden
0
Weergaven
911
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan