Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hier eens klikken: Understanding Windows 10 for Seniors Part 2 WW
Antwoorden
0
Weergaven
634
  • Gesloten
Microsoft kondigde vandaag aan dat een 'nieuws en info' app in Windows 10 (vergelijkbaar met de MS News die er nu standaard al inzit) zal worden...
Antwoorden
0
Weergaven
568
  • Gesloten
momenteel is Microsoft al bezig met de uitrol van build 10565 maar dit dan enkel naar de insiders toe .. deze iso's werden ook beschikbaar gesteld...
Antwoorden
0
Weergaven
851
  • Gesloten
de explorer edge werkt niet meer na de update van windows 10 ik krijg dat niet voor elkaar , wie kent te wel
Antwoorden
0
Weergaven
537
  • Gesloten
hallo aan de pctuts medewerkers ik heb al heel lang een pc en door de jaren heen heb ik al zoveel verschillende email adressen opgespaard. hotmail...
Antwoorden
0
Weergaven
734
  • Gesloten
Uit de ervaring van de afgelopen jaren heeft Microsoft geleerd dat SSD’s die richting het einde van hun levensduur gaan, bepaalde patronen...
Antwoorden
0
Weergaven
519
  • Gesloten
Na de april update heb ik problemen gehad met de mail app maar di hadden zichzelf opgelost.Sinds gisteren na het terugplaatsen van een back up van...
Antwoorden
0
Weergaven
350
  • Gesloten
Hoi, Terwijl ik rustig aan het werken ben op de laptop en wat surf en muziek beluister stopt plots gans het proces en kan ik niets meer doen...
Antwoorden
0
Weergaven
864
  • Gesloten
Dit is een onverwachte melding die aangeeft dat de eerste fase van de installatie niet afgerond kan worden. Dit is het grootste software upgrade...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik gebruik outlook 2016. Er is een mail die telkens terugkomt nadat ik die verwijderd heb. Op de webmail van telenet is de mail verwijderd en...
Antwoorden
0
Weergaven
240
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan