App windows mail niet in te stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Member
Na de april update heb ik problemen gehad met de mail app maar di hadden zichzelf opgelost.Sinds gisteren na het terugplaatsen van een back up van juist na de april update had ik weer problemen,de app kon eerst niet geopend worden en was nadien verdwenen.
Ik heb via powershell eerst de app volledig laten verdwijnen en dan via de store terug geïnstalleerd.
Nu kan ik alles instellen,maar krijg na het klikken op aanmelden krijg ik de foutcode 0x80070422..Ik ben 200% zeker dat de ingevulde velden juist zijn ingevuld.
Wat kan ik nog doen om de app werkend te krijgen?
EDIT
Heb het toch gevonden, blijkbaar is het niet voldoende de windows firewall uit te schakelen, het systeem moet na de aanpassing herstart worden anders is de uitschakeling van de firewall niet actief..
Eenmaal de firewall uitgeschakeld en herstart werkt da app zonder nog terug gegevens te moeten aanpassen of in te vullen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan