Windows 10 Browserprobleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

G. Zwiers

Steunend lid
Vip Lid
L.S.,
Een vreemd verschijnsel sinds enkele dagen. W10 Home (1809) 32 bits op 64 bits-machine, SSD, 8Gb, machine opstarten gaat goed, inloggen ook, e-mail ophalen geen probleem, starten van browser ook (zowel Firefox als MSEdge), maar dan: na enkele tientallen van seconden kan ik niet meer het internet op, via de netwerkmodule zie ik de bit-teller voor zenden en ontvangen nog steeds oplopen, het icoon op de taakbalk geeft geen melding. Heb het volgende gedaan : UTP-kabel gewisseld, andere switch geplaatst, W10 opnieuw geïnstalleerd, andere SSD geprobeerd, geheugenmodules gewisseld, wie heeft er nog meer mogelijkheden om achter dit rare probleem te komen?
Bij vorbaat dank,
Geert Z.
 
open eens de eigenschappen van je netwerkkaart of zoals jij het noemt van je netwerkmodule ...
weet je niet hoe dan klik je start>instellingen>netwerk en internet>klik verder op adapteropties wijzigen ..rechtsklik nu op je netwerkkaart en kies eigenschappen .
klik verder op configureren > geavanceerd
onder geavanceerd vergroot jij de buffers voor verzenden en ontvangst bevestig elke wijziging met ok...
de snelheid en duplex staat op automatisch onderhandelen .
 
L.S.,
Een vreemd verschijnsel sinds enkele dagen. W10 Home (1809) 32 bits op 64 bits-machine, SSD, 8Gb, machine opstarten gaat goed, inloggen ook, e-mail ophalen geen probleem, starten van browser ook (zowel Firefox als MSEdge), maar dan: na enkele tientallen van seconden kan ik niet meer het internet op, via de netwerkmodule zie ik de bit-teller voor zenden en ontvangen nog steeds oplopen, het icoon op de taakbalk geeft geen melding. Heb het volgende gedaan : UTP-kabel gewisseld, andere switch geplaatst, W10 opnieuw geïnstalleerd, andere SSD geprobeerd, geheugenmodules gewisseld, wie heeft er nog meer mogelijkheden om achter dit rare probleem te komen?
Bij vorbaat dank,
Geert Z.
De router al eens opnieuw opgestart ?
 
Heb dit topic nog eens zien passeren een tijdje geleden. Toen werd er voorgesteld om de netwerkkaart te vervangen. Is dit gebeurd? Indien dit onboard is (waarschijnlijk zo), probeer dan eens met een pci kaartje ofzo. (of usb netwerk, maar niet aan te raden)
 
L.S.,
Wel erg laat, maar het verschijnsel heeft zich later vanzelf opgelost, hoe, weet ik niet (meer).
Het item kan dus gesloten worden.
Allen dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Gerard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan