E-mail Outlook email smartphone

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ludo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik reeds lang Microsoft Outlook op mijn smartphone Motorola G73 5G.
Wegens omstandigheden moest ik mijn resetten naar de fabrieksinstellingen.
Mijn provider is Telenet en ik heb uiteraard ook een Telenet mail adres (imap)

Wanneer nu Microsoft Outlook opnieuw wil installeren krijg ik onderstaande melding

Er is een probleem opgetreden met de verificatie..........

Correlation Id: ee68abae-bb83-4a4e-b6b4-2c0187761ce8

Timestamp: 2025-10-28T11:31:19.000Z

DPTI: fcd87e6c24668364

Message: Access denied for the resource.

Tag: 9hehw

Code: 0


Ik heb ondertussen een beetje zoekwerk gedaan naar deze melding.
Heb ondertussen mijn Microsoft wachtwoord al eens gewijzigd.
Ook de Microsoft Outlook app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zoals wordt voorgesteld ter eventuele oplossing
Echter zonder resultaat !!

Kan iemand mij op weg helpen om dit op te lossen ?

Alvast veel dank !
Mvg
 

Bijlagen

  • DSCN0937.JPG
    DSCN0937.JPG
    34.2 KB · Weergaven: 36
Oke, die melding omtrent het gewijzigde Microsoft wachtwoord werkte verwarrend.
In dat geval ben ik bang dat het probleem niet snel opgelost kan worden. Je zou bijna gaan denken dat er een foutje in de versie die op de Playstore staat is geslopen, maar dat kan niet want @PhilipV heeft hem pas geinstalleerd om dit uit te testen en had geen problemen.

Iets anders bij jou lijkt me dan ook niet fout te staan als je wachtwoord correct is, want de telefoon was gereset naar fabrieksinstellingen dus alle cache en zo weg.

Het enige wat me nog te binnen schiet dan is controleren of er toevallig nog een Android update beschikbaar is voor je telefoon.
Zoja, dan eerst die outlook app weer verwijderen, telefoon herstarten (om alle huidige cache te verwijderen), de Android update doen en daarna weer proberen Outlook app te installeren.
Als er geen Android update beschikbaar is of dit lukt niet, dan weet ik het ook niet meer.

Heb ook ooit eens een app gehad die na verwijdering alleen nog maar fouten gaf bij opnieuw installeren.
 
Je mag deze topic voor mijn part afsluiten. Dank aan iedereen voor de goede raaad en bereidwillige medewerking !
Spijtig genoeg geen oplossing.
Het lijkt me steeds meer dat probleem te maken met mijn Microsoft account. (o.a. ook de melding "Er is een probleem opgetreden met de verificatie..........)
Ik heb echter onvoldoende kennis hierin te gaan "grasduinen"
Ik heb dan ook beslist om mijn mails te raadplegen via GMAIL wat geen problemen geeft.
 
OK.... jouw keuze.
Als webmail van Gmail niet helemaal zou voldoen kan je natuurlijk ook andere mailcliënts even proberen zoals Thunderbird, Betterbird, EM Client, etc...

Ik sluit dit af, wil je nog iets kwijt open dan gerust nieuw topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan