E-mail Outlook email smartphone

Ik gebruik reeds lang Microsoft Outlook op mijn smartphone Motorola G73 5G.
Wegens omstandigheden moest ik mijn resetten naar de fabrieksinstellingen.
Mijn provider is Telenet en ik heb uiteraard ook een Telenet mail adres (imap)

Wanneer nu Microsoft Outlook opnieuw wil installeren krijg ik onderstaande melding

Er is een probleem opgetreden met de verificatie..........

Correlation Id: ee68abae-bb83-4a4e-b6b4-2c0187761ce8

Timestamp: 2025-10-28T11:31:19.000Z

DPTI: fcd87e6c24668364

Tag: 9hehw

Code: 0

Ik heb ondertussen een beetje zoekwerk gedaan naar deze melding.
Heb ondertussen mijn Microsoft wachtwoord al eens gewijzigd.
Ook de Microsoft Outlook app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zoals wordt voorgesteld ter eventuele oplossing
Echter zonder resultaat !!

Kan iemand mij op weg helpen om dit op te lossen ?

Alvast veel dank !
Mvg

Bijlagen

• DSCN0937.JPG
    DSCN0937.JPG
    34.2 KB · Weergaven: 14
Oke, die melding omtrent het gewijzigde Microsoft wachtwoord werkte verwarrend.
In dat geval ben ik bang dat het probleem niet snel opgelost kan worden. Je zou bijna gaan denken dat er een foutje in de versie die op de Playstore staat is geslopen, maar dat kan niet want @PhilipV heeft hem pas geinstalleerd om dit uit te testen en had geen problemen.

Iets anders bij jou lijkt me dan ook niet fout te staan als je wachtwoord correct is, want de telefoon was gereset naar fabrieksinstellingen dus alle cache en zo weg.

Het enige wat me nog te binnen schiet dan is controleren of er toevallig nog een Android update beschikbaar is voor je telefoon.
Zoja, dan eerst die outlook app weer verwijderen, telefoon herstarten (om alle huidige cache te verwijderen), de Android update doen en daarna weer proberen Outlook app te installeren.
Als er geen Android update beschikbaar is of dit lukt niet, dan weet ik het ook niet meer.

Heb ook ooit eens een app gehad die na verwijdering alleen nog maar fouten gaf bij opnieuw installeren.

Terug
Bovenaan