03/12 Zieke Patrick Swayze: "Ik blijf wel verder vechten"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enkele dagen geleden werd in de media het droeve nieuws gemeld dat de Amerikaanse acteur Patrick Swayze nog maar enkele dagen of maximaal weken te leven heeft. De 56-jarige acteur uit onder meer 'Dirty Dancing' en 'Ghost' ontkent nu die geruchten.
"Het enige wat mij op dit moment tegen steekt is dat verschillende media continu valse berichten over mijn gezondheidstoestand en mijn naasten de wereld in sturen", zei Swayze in People magazine.
"Het maakt me kwaad dat er roekeloos wordt bericht dat ik de strijd tegen pancreaskanker heb opgegeven en dat ik al afscheid neem van mijn geliefde familie, terwijl ik in werkelijkheid nog steeds verder vecht."
"Op momenten dat hoop en positieve motivatie zo noodzakelijk zijn, maken die wrede berichten mij en mijn familie ongelofelijk kwaad", aldus een ontstemde Swayze.
Swayze zal de eindejaarsdagen met zijn familie doorbrengen nadat hij net de opnames heeft afgerond van de televisieserie 'The Beast'. In maart dit jaar raakte bekend dat Swayze aan pancreaskanker leed. Onlangs lekten Amerikaanse media dat de kanker was uitgezaaid naar de lever.

Bron:GVA

SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan