04/06 Telecomfactuur onbetaalbaar voor steeds meer Belgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meer en meer Belgen kunnen hun telecomfactuur niet meer betalen. Sinds het begin van dit jaar staan er al 94.000 Belgen op de zwarte lijst en dat aantal blijft alleen maar toenemen. De cijfers komen uit statistieken van Preventel, de beheerder van de zwarte lijst.
In 2007 waren er in totaal 201.000 wanbetalers. In 2006 stonden er nog maar 144.000 wanbetalers op de lijst. Dat is een toename van 29 procent in vergelijking met 2006. Dat schrijft de Tijd.
Het is de eerste keer dat Preventel de cijfers uit de doeken doet. Zij deed dit uitzonderlijk tijdens een debat in de Kamer over zwarte lijsten.

Bron:GVA

SIMBA
 
Vraag ik me af of het met de telekomtarieven te maken heeft, of eerder met de koopkracht en de duurdere consumptieprijzen, in de supermarkt betaalde ik 6 jaar geleden 75 euro, nu moet ik mijn best doem om beneden de 100 te blijven.
Eten gaat toch voor op de telecomdiensten, dus die facturen laat je vlug liggen om de andere zaken te kunnen betalen.
Hopelijk volgen hier meerdere reacties op, dit is toch een zaak die iedereen aanbelangt denk ik.
 
Het heeft in alle kranten gestaan dat apenland hier veel te duur is voor telefoon en internet.

Ze zijn nu al jaren bezig met de armoede weg te werken, maar hoe kan je nu de armoede wegwerken als alles 1/4 in prijs stijgt.

Dat ze maar eens de lonen van die dat in de wetstraat zitten eens aanpassen zoals een gewone arbeider.
En leden van koninghuis eens niets meer geven, dat ze er voor werken zoals wij moeten doen, als die gaan kaka doen stink dat ook hoor.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan