100 downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier zat een link naar software (nu niet meer :|)
:nee: Sorry mensen... belangen verstrengeling :nee:
... wordt aan gewerkt !!

Spijt me maar dit is toch 'n beetje te gek voor woorden...
Ben ook voor het bestaan van deze site geneigd om te helpen (waar dat vandaan komt weet ik niet, want ik vertoef hier pas maar 'n mand of 13/14, maar 't is wel zo) toch waar me ten eerste om gaat is 'de mensen helpen', met dingen waar sommigen moeite mee hebben.
Kan ik ze niet helpen met antwoorden dan maar met wat linken naar software of wat leuke dingen die ik door m'n 'surfen' door het net tegen kom. (de aftstanden zijn met wat te groot om ander hulp te bieden).
Het laatste wat in me op komt is op de tenen van mensen te gaan staan, of nou sysop's of medewerkers of vip's of weet ik veel wie dat ook maar is.
Was me de bedoeling om dit in 'Ideen' van het vip gedeelte te posten maar zie dat hier niet meer (dus weet niet meer of het bestaat, of het aan mijn ligt) dus:
het is zo offtopic als maar kan ! ... wie d'r last van heeft wist 'm maar :p
Nou, wil ik het wel van jullie horen: waar gaat deze site om?
Jullie zijn de 'mensen' waar dit allemaal voor gedaan wordt en getracht wordt naar de zin te maken, toch?
Zo gauw als het er 'alleen' om gaat om leden te vergaren dan ben ik :escape:pleite.
Nou kan ik wel 100 stukjes software gaan downloaden en weer hier gaan posten en een beschrijving eronder doen en dan afwachten of de sysop of moderator het leuk genoeg vinden om goed te keuren en dan ... met de eer gaan strijken of ... ik kan een link posten (wat me minder de kans op afwijzing levert en minder uren werk kost) en dan m'n kop drukken! en stilletjes genieten als er iemand wat aan heb.
Wat zou jij doen?.
Heb totaal geen ervaring in "lid zijn van een groep" of met forums en het lijkt steeds meer op dat ik niet op de goede plek ben... ik kan wel leren maar niet aan ieders wens voldoen, dus zal het nooit leren.
Zowiezo omdat ik me 'waarschijnlijk' veel te veel aantrek van wat anderen over me denken.
Ben wel benieuwd naar de reacties !!

 
Laatst bewerkt:
bedankt
thumbs-up2.gif
 
Oei motom, je lijkt me zwaar gefrustreerd -m-
Mogen we ook weten waarom juist??? Wat gaat er je niet?

En wat anderen over je denken...?
Onthou graag het volgende zeer goed,
1) je bent hier gegarandeerd een zeer gerespecteerd mens en daardoor WEL op de goede plek :duimop:
2) je kan NOOIT continu voor IEDEREEN goed doen, NIEMAND kan dat, NOOIT !!

Doe ons AUB allemaal een plezier en laat je niet ontmoedigen door iemand, gelijk wie, de meesten weten wel beter :)
Hou dat zeker in gedachten AUB !!
 
Hoi Motom,

Weet vooral dat wat je hier doet gerespecteerd wordt.
Ik weet niet echt goed waarover de commotie precies gaat.
Graag wat duidelijkheid. Zet je frustraties even opzij...
Ik denk wel dat velen je zullen steunen met je probleem.
Geef hen de kans je te steunen, misschien gaat het om een misverstandje
die in een mum van tijd kan opgelost worden.
Mijn steun heb je alvast (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan