14 februari is het niet alleen Valentine!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Op die dag verschijnt ComputerIdee #5 met een artikel over wat ik met mijn PC doe i.v.m. Internet TV, streamen van Spotify en/of Grooveshark naar mijn Hifi, etc.
Ook wordt er melding gemaakt van wat reilt en zeilt bij PCTuts!.

De URL naar de bewuste download is: » w w w .pctuts.be/downloads/handleidingen-39/digitale-televisie-handleiding-2464«

Ook in het nummer van vandaag (#4) wordt deze URL vermeld omdat er in #2 een verkorte URL stond met een onduidelijke i of l.
Deze handleiding is nu al 575 keer gedownload.

Met vriendelijke groeten

WaWa
 
Zo doen de 'hollanders' dat toch allemaal?

Ik doe dat ook soms hoor als het maar om één intressant artikel gaat. Vallen er meer intressante artikels te lezen ga ik het blad kopen.
 
€ 2,60 dat is niet veel hé. Bovendien is er altijd wat interessant te lezen.
 
Ik koop een tijdschrift ook meestal voor mijn archief.
Belangrijke onderwerpen en oplossingen bewaar ik in mijn database. Soms overgetyped en soms een scan in pdf bestand, zodat ik een bepaald computer of software probleem er snel bij kan pakken.

Dit komt altijd van pas als medewerkers aan een helpsite.

Maar ik koop alleen een tijdschrift als er voldoende bruikbare info voor mij in staat.
 
Het is geen hoogstaande literatuur, maar de verwijzing naar PCTuts is er wel. Dat was uiteindelijk de bedoeling. Mijn ****** kop staat er ook op, maar daar heb je niets aan. Ook mijn televisie met een beeld van de website van ComputerIdee. Om PCTuts te nemen zou er een beetje over zijn geweest... Je ziet het wel.
MvG
Walter
 
ComputerIdee nummer 5, koop ik natuurlijk wel, omdat hier een interessant onderwerp in komt te staan over een collega van Pctuts.be.
Deze komt ingelijst boven mijn bed te hangen, zolang mijn vrouw dit kan waarderen in ons gedeelde kamertje.
 
Artikel op 14 februari

Artikel op 14 februari

Dan liever het cartoon over mijn strubbelingen om alles met alles te verbinden. Deze is verschenen naast mijn lezersbrief. Het origineel heb ik gekregen en versiert mijn PC-kamertje. Walter_Cartoon.jpg
 
Computeridee is een computertijdtijdschrift , Nederlandse uitgeverij.
De oudste zoon hier heeft ooit journalistiek gestudeert, een beetje zijn voeten aangeveegd en zijn studies niet afgemaakt. Zijn stage heeft hij gelopen bij de persgroep VUM. Vlaamse uitgevers maatschappij. Uitgever van dagbladen , maar ook van tijdschriften waaronder ook computertijdschriften, waaronder Clickx , FWDmagazine enz.....
De zoon heeft wel nog regelmatig contact met journalisten van deze uitgeverij. Ik ga hem eens vragen of hij eens één van deze journalisten wil aanspreken om een artikel te schrijven over het reilen en zeilen bij pctuts.be . Mits eerst toelating van Ivan .
 
Je kan het proberen. De voorlaatste pagina 'Uitsmijter' is gewijd aan mensen die iets ongewoon met hun PC doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan